Matpenger i barnehagen

250kr.
Lunsj + ettermiddagsmat. Varmmat sånn når det passer. En gang hver mnd sånn gjennomsnittlig...
 
Det var billig:)
Ja, veldig billig. Ofte lager de varmmat utenom den faste dagen også. Overrasket over at noen betaler over 500kr. Store forskjeller :p
 
300 kr.
Da får de alt av mat og drikke i barnehagen.
2 dager med varm mat i uken, og 2 dager med yoghurt og musli/havregrøt til frokost.
 
300 kr.. Får frokost og lunsj/ettermiddagsmat som brød. Og et varmt måltid i uken. Ganske dårlig..
 
300.
 
150,.
Fredager + 1 dag i måneden lager de mat.
Melk til frokost og lunsj hver dag. Frukt til lunsj og ettermiddagsmåltid hver dag.
 
115kr. Da får de 4måltider og frukt hver dag. Men hadde gladelig betalt mer for å få all maten i barnehagen :)
 
Her har de kokk på huset. De som kommer 7:15 får tilbud om frokost.
Så varmmat halv ti. Brødmåltid med melk og frukt halv to. Og om det er noen som hentes sent, får de mellommåltid.
All den maten koster! I tillegg er kokk en ekstrautgift (som jeg glatt hadde betalt for, det går mye tid til matlaging, dekking, rydding og vasking). Så prisen er nok helt grei den :) Hverfall hvis det er litt fokus på kosthold og rådvarer også.
 
All den maten koster! I tillegg er kokk en ekstrautgift (som jeg glatt hadde betalt for, det går mye tid til matlaging, dekking, rydding og vasking). Så prisen er nok helt grei den :) Hverfall hvis det er litt fokus på kosthold og rådvarer også.
Vet noe er rett fra toro boksen til storkjøkken. Men skjønner den. Virker ikke så alt er hjemmelaget. Men ser de har variert meny. Var der en hel uke hele dagen, så fikk et innblikk i maten. Er mest glad de får alle måltidene i bhg jeg :p og varmmat er pluss :)
 
170 kr
Brødmat til lunsj hver dag og noe varmt innimellom. Men ikke hele året, de serverer mat fra 1.oktober til 1.juni dette året. Så da legger de på den summen de mnd de ikke serverer mat på de mnd de serverer. Så har de litt mer penger da

Der jeg jobber får de 4 måltider i uka der det ene er varmt. Pluss melk og vi står for bursdagskos.
 
Det var også ganske mye:)
Her får de også alle måltider hver dag, varmmat en dag i uka, frukt, bakedager, bursdager:)
Ja. Det er ikke billig.
De suger penger der de kan, tror jeg. Det er jo ikke lov å tjene penger på mat. Men de kan i alle fall få inn så mye de klarer.
(bleier er jeg sikker på at bhg tjener på. Det er ikke mulig med normale bleiepriser, 2-3 kr bleien vel, at to bleier om dagen i 20-22 dager koster en hundrelapp. Men man slipper levere bleier dit da. Hundre kroner er vanlig for bleieavtaler.)
 
Back
Topp