Matkasse

Samme her. Det har funket veldig bra med begge i jobb her også.

Jeg skjønner at folk som har råd gjerne betaler for å slippe å tenke på hva de skal ha og oppskrift og handleliste osv. Men med en gang vi gikk over til å handle kun en gang i uken ble det myyyye lettere. Bruker 15 min på å bla igjennom en kokebok og skrive opp ukesmeny og tilhørende handleliste. Husker hvordan jeg også småhandlet flere ganger i uken, skikkelig pes.
Det er faktisk helt sprøtt hvor mye penger man sparer på å handle etter handleliste én gang i uka! Også er det befriende å vite hva som skal lages til middag hver dag, og vite at jeg har alt jeg trenger.

Det er faktisk helt sprøtt hvor mye penger man sparer på å handle etter handleliste én gang i uka! Også er det befriende å vite hva som skal lages til middag hver dag, og vite at jeg har alt jeg trenger.
Helt enig! ;)

Oh yes! Sjekker lista på mobilen når jeg står opp for å se om noe må tines fra fryseren el. Når snuppa er lagt for dupp nr 2 er det bare å begynne å lage uten å måtte ut å handle med to unger på slep og en halvgjort lekse og stress før trening. :)

Oh yes! Sjekker lista på mobilen når jeg står opp for å se om noe må tines fra fryseren el. Når snuppa er lagt for dupp nr 2 er det bare å begynne å lage uten å måtte ut å handle med to unger på slep og en halvgjort lekse og stress før trening. :)
Samme her:) utrolig deilig!:)

Hva bruker dere som kjøper sånne kasser utenom denne på mat/husholdning i måneden?? :)

Back
Topp