Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Vurderer å teste en av dem, er så matlei og lite kreativ på middagsfronten for tiden.Har ikke prøvd selv, men venner av meg har prøvd. De fleste har vært fornøyd og syns at det var god kvalitet på matvarene. Har i et par tilfeller hørt noen som ikke har vært fornøyd. De var litt uheldige og fikk skadet frukt o.l
Okei. Vurderer å teste en av dem, er så matlei og lite kreativ på middagsfronten for tiden.
Nei, det regner jeg med de fikser fortTror det er verdt det
Om du er uheldig og får ødelagt/skadet mat så regner jeg ikke med at de gjør seg vanskelige på det.
Ja det er dyrtVi har adams matkasse. Har hatt den i 1år. Da med 3 måltider annenhver uke. Er som regel alltid mat igjen. Veldig god mat og. Vi valgte matkasse fordi vi laget de 20 samme rettene, og ønsker inspirasjon til annen sunn mat.
Vi vurderer å bytte til barnekassen, da prinsessen er noget kresen på maten.
Vi har fruktkassen i tillegg.
Vi betaler 894,- for 3 middager og 4 kg frukt.
Ja det er dyrtsynes jeg da
på rema har de jo oppskrifter for under 100kr pr middag. Blir 3 ganger så dyrt med matkasse da
![]()
Syns du 4000kr for MIDDAG er latterlig billig?1000/5 = 200dobbelt så dyrt er ikke så ille med tanke på hva du får. Vi hadde alltid rester som vi frøs ned til senere
hadde også mat nok til 7 dager, ikke 5. Så jeg må si 4000 kroner for middag i en hel måned er latterlig billig.
Syns du 4000kr for MIDDAG er latterlig billig?Hva med alle de andre måltidene? Og helgene? Siden 1000/5 (x4=4000kr), men det er ikke en måned. Er helt uenig. Syns det er latterlig dyrt
![]()
Vi hadde matenerklar da vi bodde i Norge, var veldig fornøyd.
Vi har matkasse her også, fornøyd her også.
Jeg hater å handle og ikke minst planlegge middag.
Betaler forøvrig 495kr per uke for 5 måltider for 2 personer. Da er alle varer økologiske.