Matkasse

BMC

Februar 14's Miss Skravle
Tilgangsansvarlig
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡Junigull 2016♡
Noen av dere som har prøvd noen av disse matkassene? Adams matkasse eller godt levert? Hva syns dere i så fall?

Har ikke prøvd selv, men venner av meg har prøvd. De fleste har vært fornøyd og syns at det var god kvalitet på matvarene. Har i et par tilfeller hørt noen som ikke har vært fornøyd. De var litt uheldige og fikk skadet frukt o.l

• Liker
Reactions: BMC
Vi vurderer det, men har ikke sjekka priser her i området enda (dvs har ikke sjekka hvem som leverer osv). Siden vi har en god del kjøtt fra jakt osv lurte jeg på å begynne med kun grønnsaker fra en lokal bonde her.

Har kun hørt positivt fra de jeg kjenner som har prøvd dem, iallefall

• Liker
Har ikke prøvd selv, men venner av meg har prøvd. De fleste har vært fornøyd og syns at det var god kvalitet på matvarene. Har i et par tilfeller hørt noen som ikke har vært fornøyd. De var litt uheldige og fikk skadet frukt o.l
Okei. Vurderer å teste en av dem, er så matlei og lite kreativ på middagsfronten for tiden.

Okei. Vurderer å teste en av dem, er så matlei og lite kreativ på middagsfronten for tiden.

Tror det er verdt det ;)
Om du er uheldig og får ødelagt/skadet mat så regner jeg ikke med at de gjør seg vanskelige på det.

Tror det er verdt det ;)
Om du er uheldig og får ødelagt/skadet mat så regner jeg ikke med at de gjør seg vanskelige på det.
Nei, det regner jeg med de fikser fort ;)

Jeg vurderer veldig å teste når vi kommer tilbake til Norge så veldig fint få høre hvordan folks erfaringer er! :)

Har hørt masse skryt av venner som har brukt Adams matkasse:) Tror de har brukt den barnevennlige kassen og var kjempefornøyde, to voksne og to små barn:)

Det er ikke noen av disse matkassene som leverer her jeg bor ennå, men kunne tenkt meg å prøve en.

Har kikket på det men det er aaaaaalt for dyrt!!! Du får max 5 middager så du må handle til 2 selv + alle andre måltider i tillegg. Jeg handler en gang i uken og da kan jeg like gjerne handle alt selv, må jo på butikken allilevel, så ser ikke poenget. Og middag for 5 dager koster like mye som vi bruker på 7 middager, frokoster, lunsjer, kveldsmater, frukt, snaks og husholdningsartikler i uka. Oppskrifter finner jeg på nett eller i kokebøker.

Har veldig lyst til å prøve. Vi har snakket om det. Evig diskusjon om hva vi skal ha til middag, passe lei! :p

Hadde vært såå deilig men jeg synes det er ALT for dyrt! Vi ukeshandler for 1000kr+/- . Og det er med bleier, mat til andre måltider etc.. I tillegg så synes jeg mye av arbeidet er å lage maten så da er jeg like langt:p

Vi har adams matkasse. Har hatt den i 1år. Da med 3 måltider annenhver uke. Er som regel alltid mat igjen. Veldig god mat og. Vi valgte matkasse fordi vi laget de 20 samme rettene, og ønsker inspirasjon til annen sunn mat.

Vi vurderer å bytte til barnekassen, da prinsessen er noget kresen på maten.
Vi har fruktkassen i tillegg.

Vi betaler 894,- for 3 middager og 4 kg frukt.

• Liker
Vi har adams matkasse. Har hatt den i 1år. Da med 3 måltider annenhver uke. Er som regel alltid mat igjen. Veldig god mat og. Vi valgte matkasse fordi vi laget de 20 samme rettene, og ønsker inspirasjon til annen sunn mat.

Vi vurderer å bytte til barnekassen, da prinsessen er noget kresen på maten.
Vi har fruktkassen i tillegg.

Vi betaler 894,- for 3 middager og 4 kg frukt.
Ja det er dyrt:o synes jeg da:o på rema har de jo oppskrifter for under 100kr pr middag. Blir 3 ganger så dyrt med matkasse da:o

Vi har prøvd Godt levert. Valgte først Roede 5 dager for to voksne og 1-2 barn. Betalte ca 1000 kroner i uka for det. Syns det var latterlig billig med tanke på de flotte råvarene og at det alltid var masse middag til overs. Pleide å fryse ned restene. Dessverre ble det så mye til slutt at det ikke var plass i fryseren. Måtte gå over til duo.
Syns det er et helt fantastisk konsept! Anbefales :-)

• Liker
Ja det er dyrt:o synes jeg da:o på rema har de jo oppskrifter for under 100kr pr middag. Blir 3 ganger så dyrt med matkasse da:o

1000/5 = 200 :-) dobbelt så dyrt er ikke så ille med tanke på hva du får. Vi hadde alltid rester som vi frøs ned til senere :-) hadde også mat nok til 7 dager, ikke 5. Så jeg må si 4000 kroner for middag i en hel måned er latterlig billig.

1000/5 = 200 :-) dobbelt så dyrt er ikke så ille med tanke på hva du får. Vi hadde alltid rester som vi frøs ned til senere :-) hadde også mat nok til 7 dager, ikke 5. Så jeg må si 4000 kroner for middag i en hel måned er latterlig billig.
Syns du 4000kr for MIDDAG er latterlig billig? :o Hva med alle de andre måltidene? Og helgene? Siden 1000/5 (x4=4000kr), men det er ikke en måned. Er helt uenig. Syns det er latterlig dyrt ;)

Syns du 4000kr for MIDDAG er latterlig billig? :o Hva med alle de andre måltidene? Og helgene? Siden 1000/5 (x4=4000kr), men det er ikke en måned. Er helt uenig. Syns det er latterlig dyrt ;)

Som jeg skrev i tidligere post, så hadde vi Roede 5 dager for 2 voksne og 1-2 barn. Nok mat til alle 7 dagene i uka + til å fryse ned. Så ja, latterlig billig med tanke på råvarene og mengden mat.

Vi hadde matenerklar da vi bodde i Norge, var veldig fornøyd.

Vi har matkasse her også, fornøyd her også.

Jeg hater å handle og ikke minst planlegge middag.

Betaler forøvrig 495kr per uke for 5 måltider for 2 personer. Da er alle varer økologiske.

Vi hadde matenerklar da vi bodde i Norge, var veldig fornøyd.

Vi har matkasse her også, fornøyd her også.

Jeg hater å handle og ikke minst planlegge middag.

Betaler forøvrig 495kr per uke for 5 måltider for 2 personer. Da er alle varer økologiske.

Oi! Kjempebillig!!

Vi har foreløpig utsatt noen flere leveranser. Men når vi flytter så begynner vi sikkert med det igjen. Helt genialt :D

Back
Topp