Matbokser!

trudepude_

Elsker forumet
Dere som sender med ungene frokost/lunsj o.l i bhg - hvilke matbokser har de?

Syns det er så mange tøffe bokser der ute [:)]

På mystisk vis har Markus sin forsvunnet. Tar gjerne imot tips til steder de selger tøffe matbokser [:)]

Tinn matboks med tingeling figuren - veldig søt - snuppa er så søt når hun tar matboksen i hanken å går av gårde :) Har små bokser fra ric til små snack som druer ol

Vi bruker Tupperware-matbokser, har dette settet.

Tar også gjerne i mot tips på fine matbokser, har lyst på en med flere "rom"..

Vi har disse og flere skal det nok bli ("Kofferten" er tinn og et rom, den rosa fra SigiKid har et rom som kan tas ut og de to nederste har to etg.)

Har en rosa fra TING, som har en skilledeler inni. Samt plass til eple etc. Men spørs om det er stor nok, og den er en av de større... for dukka må ha med seg mat til alle måltidene... så tar gjerne imot tips.

Er den Sigikid-matboksen den samme som de har på sprell.no, bare i andre farger?
Hvordan er den delt?

ORIGINAL: minaa

Er den Sigikid-matboksen den samme som de har på sprell.no, bare i andre farger?
Hvordan er den delt?

Ja, og den har to rom - der man kan evt. ta ut den ene delen/rommet

Jeg har vært på skattejakt på hytta til mormor i helga og har funnet et knallfin en! Det er en tinnboks som sikkert er 30 år gammel og som har håndtak. Knallflott mønster! Fant også en trollgammel kaffe boks og en original cornflakesboks [:D] Rågleder meg til å ta dem i bruk! 

Tenkte jeg skulle bestille en boks nå innpå sprell.no, men ser jo at det koster 99 kr for å få den sendt?? Er det jeg som er gnien som syns det er altfor dyrt å betale 200 kr for en matboks??
Så da satser jeg på enten en plass som har gratis levering eller så finner jeg nok en i en eller annen butikk...[8D]

ORIGINAL: Futurah

Jeg har vært på skattejakt på hytta til mormor i helga og har funnet et knallfin en! Det er en tinnboks som sikkert er 30 år gammel og som har håndtak. Knallflott mønster! Fant også en trollgammel kaffe boks og en original cornflakesboks [:D] Rågleder meg til å ta dem i bruk! 

ååå, det er så stilig med sånt gammelt. Heldig du er som har funnet det[:)]

Ååh, er så gøy å finne sånne gamle skatter! [:D] Får vi se bilder?

ORIGINAL: trudepude_

Hvordan er den delt?

Ja, og den har to rom - der man kan evt. ta ut den ene delen/rommet

Tusen takk for svar med bilde! [:)] Nå er matboks (og litt annet selvfølgelig) bestilt! [:D]

Ååh, er så gøy å finne sånne gamle skatter! [:D] Får vi se bilder?

Kan legge ut bilder i mårra [:)]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Har tinnboks med håndtak fra Blafre. Har to små også i samme serien(uten håndtak). Det er plass til en av dem i den store boksen, så det er veldig greit.
Men hvorfor skal dere ha så mange flere enn to matbokser til barna? Kan jo skjønne at det er ok med to, slik at den ene brukes når den andre vaskes. Er det bare fordi dere synes matbokser er morsomme?[:D]

For min del er det fordi matbokser er morsomme. [:)]
Er jo ikke bare matbokser vi har mer enn en av.. Sko, luer, klær.. hun har mer enn hun trenger av det meste fordi jeg finner ting som jeg bare måååå kjøpe. [:)]

En lik til den med ole brum bare med lynet mcqueen på.

En sånn metall matboks med grønne epler på og en med Timmi Tid. (finner ikke bilder av dem.)

Også en grønn fra tupperware

ORIGINAL: Renate Røverdatter

Har tinnboks med håndtak fra Blafre. Har to små også i samme serien(uten håndtak). Det er plass til en av dem i den store boksen, så det er veldig greit.
Men hvorfor skal dere ha så mange flere enn to matbokser til barna? Kan jo skjønne at det er ok med to, slik at den ene brukes når den andre vaskes. Er det bare fordi dere synes matbokser er morsomme?[:D]

Lurer jeg også på [:)] Vi har bare en vi da, kjøpte en på ting i dag til 99 kr, helt fin og grei, er jo bare en matboks liksom [8D]
Og, Futurah; arti når man finner sånne gamle skatter da [:D]

Vi har ikke sånn at den matboksen er min, den er sambo sin, den er storebror sin og den er lillesøster sin.
Og når vi skal dele på dem og ha nok til at noen kan være i vaskemaskinen. Så nå når vi er 4 i hus som trenger matpakker så blir det nok enda flere matbokser her.

Vi har en rød toetasjers med cars-motiv.

Back
Topp