trudepude_
Elsker forumet
Dere som sender med ungene frokost/lunsj o.l i bhg - hvilke matbokser har de?
Syns det er så mange tøffe bokser der ute [:)]
Syns det er så mange tøffe bokser der ute [:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

ORIGINAL: mammatilMali
Har en rosa fra TING, som har en skilledeler inni. Samt plass til eple etc. Men spørs om det er stor nok, og den er en av de større... for dukka må ha med seg mat til alle måltidene... så tar gjerne imot tips.
ORIGINAL: minaa
Er den Sigikid-matboksen den samme som de har på sprell.no, bare i andre farger?
Hvordan er den delt?

ORIGINAL: Futurah
Jeg har vært på skattejakt på hytta til mormor i helga og har funnet et knallfin en! Det er en tinnboks som sikkert er 30 år gammel og som har håndtak. Knallflott mønster! Fant også en trollgammel kaffe boks og en original cornflakesboks [:D] Rågleder meg til å ta dem i bruk!
Jeg har vært på skattejakt på hytta til mormor i helga og har funnet et knallfin en! Det er en tinnboks som sikkert er 30 år gammel og som har håndtak. Knallflott mønster! Fant også en trollgammel kaffe boks og en original cornflakesboks [:D] Rågleder meg til å ta dem i bruk!
ORIGINAL: trudepude_
Er den Sigikid-matboksen den samme som de har på sprell.no, bare i andre farger?
Hvordan er den delt?
Ja, og den har to rom - der man kan evt. ta ut den ene delen/rommet
Ååh, er så gøy å finne sånne gamle skatter! [:D] Får vi se bilder?
ORIGINAL: Renate Røverdatter
Har tinnboks med håndtak fra Blafre. Har to små også i samme serien(uten håndtak). Det er plass til en av dem i den store boksen, så det er veldig greit.
Men hvorfor skal dere ha så mange flere enn to matbokser til barna? Kan jo skjønne at det er ok med to, slik at den ene brukes når den andre vaskes. Er det bare fordi dere synes matbokser er morsomme?[:D]

ORIGINAL: Renate Røverdatter
Har tinnboks med håndtak fra Blafre. Har to små også i samme serien(uten håndtak). Det er plass til en av dem i den store boksen, så det er veldig greit.
Men hvorfor skal dere ha så mange flere enn to matbokser til barna? Kan jo skjønne at det er ok med to, slik at den ene brukes når den andre vaskes. Er det bare fordi dere synes matbokser er morsomme?[:D]