Matbokser!

,,,,,,

Last edited:

Her er boksene jeg fant på skattejakt på mormors hytte. Vet ikke hvor gamle noen av dem er, men gullfunn, JA! [:D]

ORIGINAL: Orkidè

Hun har to tupperware-matbokser. Bare MÅ skaffe meg denne til henne da:

Åååååh, Blafre sine er så fine! Har ennå ikke bestemt meg for hvilken av dem jeg vil ha [:)]

ORIGINAL: Renate Røverdatter

ORIGINAL: Orkidè

Hun har to tupperware-matbokser. Bare MÅ skaffe meg denne til henne da:

Ja, jeg så de hadde fått giraffdesign. Så vi må nok ha den..hehe. Blir kanskje bitt av matboksbasillen jeg også[8D]

Jeg digger giraffdesignet! Matboksbasillen blir jeg nok aldri bitt av, når hun nar fått denne trenger hun ikke mer. (egentlig holder det med én jo!)

Så mange fine bokser.. I den nye bhg. til Emilie får de alle måltider der - så matboksene våre blir nok liggende i skuffen og samle støv [:(]

ORIGINAL: Futurah

Her er boksene jeg fant på skattejakt på mormors hytte. Vet ikke hvor gamle noen av dem er, men gullfunn, JA! [:D]

Ååå, sann kaffi boks hadde bestemor også..[:)]

Selv har vi en rød cars matboks til hver..
må si meg enig i den som sa at den åpner seg og ikkje e helt tett..heldigvis e d bare frokost oppi den, så skivene rekker ikkje å bli tørre[;)]

ORIGINAL: trudepude_

ORIGINAL: mammatilMali

Har en rosa fra TING, som har en skilledeler inni. Samt plass til eple etc. Men spørs om det er stor nok, og den er en av de større... for dukka må ha med seg mat til alle måltidene... så tar gjerne imot tips.

http://www.sprell.no/index.asp?side=produkt&cid=537&sok=0&snr=1&fa=0&fk=0&fp=0&fm=0&us=&soktekst=&pid=2698&xurl=www.sprell.no/Matbokser/Piknik-sett   .. men kanskje litt "voldsom"? Har vertfall masse plass [;)]

Litt vodsom, men trenger ikke bruke alle da. Inn å se på den når vi kommer hjem. Har en liten sekk, så spørs om den går oppi når hun skal ha de med seg:)

ORIGINAL: trudepude_

Så mange fine bokser.. I den nye bhg. til Emilie får de alle måltider der - så matboksene våre blir nok liggende i skuffen og samle støv [:(]

Greit å ha til tur i helgene:) så heøt borte blir de nok ikke:)

Jeg kjøpte en matboks på Nille til rundt 15kr og klistret på klistremerker av morsomme jungeldyr og snuppas navn. Kanskje ikke så fancy, men det er ingen som har likedan![:D]

Back
Topp