Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi tenkte egentlig snitter.. men etter å ha fått inspo fra tråden her blir det en form for gryterett med salat og brød :-DHva skal dere lage/bestille?
Her blir det viltgryte + noe annet. Vet ikke hva enda, mens syns det må være et alternativ til.
Vi skal bestille tapas også baker jeg foccaciabrød og lager salat osv
Kan kjøpe ferdig pose på butikken - møllerens pose de er kjempe gode!! Bruker alltid vi :-DHvordan lager du foccacia?
Kan kjøpe ferdig pose på butikken - møllerens pose de er kjempe gode!! Bruker alltid vi :-D
Skal ha ca 30 gjester.. bake alle kakene selv - iaf en marsipankake, en sjokoladekake, og så tror jeg det blir ostekake eller fromasjkake eller pavlova eller lignende.. pluss kransekake og hj.laga karamellpudding.. hehe.. vi får se. Max 5 kaker tenker jegHvor mange gjester og hvor mange kaker skal dere ha? Til nesten 20 personer sist hadde vi 5 kaker. Det var altfor mye.
Vi blir 23 ca. Og tenker 5 kaker. Vi skal lage sjokoladekake, bestille eb marsipankake, pavlova, banankake og en tilHvor mange gjester og hvor mange kaker skal dere ha? Til nesten 20 personer sist hadde vi 5 kaker. Det var altfor mye.
20 personer. Kransekake, klippekrans, pavlova, rullekake, sjokoladepai og surmelkskake. Er ekstremt glad i kaker denne slekta.Hvor mange gjester og hvor mange kaker skal dere ha? Til nesten 20 personer sist hadde vi 5 kaker. Det var altfor mye.
Bruker oppskrift på matprat.no, den med chorizo, bare at jeg dropper chorizoenHvordan lager du foccacia?