Mat til dåpen

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Hva skal dere lage/bestille? :)

Her blir det viltgryte + noe annet. Vet ikke hva enda, mens syns det må være et alternativ til. ;)

Vi hadde grillet kylling, ris, salat og saus :) alle ble gode og mette :)

Vi skal lage snitter, min bestefar, pappa og samboer er kokker, så vi lager alt selv (så ogsi) :-)

Hva skal dere lage/bestille? :)

Her blir det viltgryte + noe annet. Vet ikke hva enda, mens syns det må være et alternativ til. ;)
Vi tenkte egentlig snitter.. men etter å ha fått inspo fra tråden her blir det en form for gryterett med salat og brød :-D

Vi hadde oksestek med fløtepoteter og grønnsaker, og kyllinggryte med ris, salat og brød til :) caterting, vi laga ingenting! Andre kom med kaker til oss også

Hvor mange gjester og hvor mange kaker skal dere ha? Til nesten 20 personer sist hadde vi 5 kaker. Det var altfor mye. :P

Hvor mange gjester og hvor mange kaker skal dere ha? Til nesten 20 personer sist hadde vi 5 kaker. Det var altfor mye. :P
Skal ha ca 30 gjester.. bake alle kakene selv - iaf en marsipankake, en sjokoladekake, og så tror jeg det blir ostekake eller fromasjkake eller pavlova eller lignende.. pluss kransekake og hj.laga karamellpudding.. hehe.. vi får se. Max 5 kaker tenker jeg

20 personer. Kransekake, klippekrans, pavlova, rullekake, sjokoladepai og surmelkskake. Er ekstremt glad i kaker denne slekta.

Back
Topp