Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi tenkte egentlig snitter.. men etter å ha fått inspo fra tråden her blir det en form for gryterett med salat og brød :-DHva skal dere lage/bestille?
Her blir det viltgryte + noe annet. Vet ikke hva enda, mens syns det må være et alternativ til.![]()
Vi skal bestille tapasogså baker jeg foccaciabrød og lager salat osv
Kan kjøpe ferdig pose på butikken - møllerens poseHvordan lager du foccacia?![]()
Kan kjøpe ferdig pose på butikken - møllerens posede er kjempe gode!! Bruker alltid vi :-D
Skal ha ca 30 gjester.. bake alle kakene selv - iaf en marsipankake, en sjokoladekake, og så tror jeg det blir ostekake eller fromasjkake eller pavlova eller lignende.. pluss kransekake og hj.laga karamellpudding.. hehe.. vi får se. Max 5 kaker tenker jegHvor mange gjester og hvor mange kaker skal dere ha? Til nesten 20 personer sist hadde vi 5 kaker. Det var altfor mye.![]()
Vi blir 23 ca. Og tenker 5 kaker. Vi skal lage sjokoladekake, bestille eb marsipankake, pavlova, banankake og en tilHvor mange gjester og hvor mange kaker skal dere ha? Til nesten 20 personer sist hadde vi 5 kaker. Det var altfor mye.![]()
20 personer. Kransekake, klippekrans, pavlova, rullekake, sjokoladepai og surmelkskake. Er ekstremt glad i kaker denne slekta.Hvor mange gjester og hvor mange kaker skal dere ha? Til nesten 20 personer sist hadde vi 5 kaker. Det var altfor mye.![]()
Bruker oppskrift på matprat.no, den med chorizo, bare at jeg dropper chorizoenHvordan lager du foccacia?![]()