Mat krav!

Leverpostei med mange tykke skiver med agurk! Og muligens en stripe eller to med majones...!

Her om dagen skev jeg at jeg var glad i sushi, det orker jeg ikke tanken på nå.
Merkelig..... ;)

Jeg har hatt så vanvittig lyst på disse pizzahornene som er av mykt brød, men finner ingen plass der de selger!! :(

Er ganske kvalm for tiden, så håper mstlysten tar seg opp! Nå smaker det hvertfall veldig godt med bringebær!

Dette er jo ikke egentlig mat, men likevel: tran smaker veldig godt for tiden. Det er sånn at jeg noen dager må unne meg to ss i stedet for en. Veldig merkelig. Og jeg spiser masse fisk, så det skulle ikke være det at jeg mangler omega 3 heller. Men, men, jeg får bare lytte til kroppen;)

Dette er jo ikke egentlig mat, men likevel: tran smaker veldig godt for tiden. Det er sånn at jeg noen dager må unne meg to ss i stedet for en. Veldig merkelig. Og jeg spiser masse fisk, så det skulle ikke være det at jeg mangler omega 3 heller. Men, men, jeg får bare lytte til kroppen;)
Å hjelpes! Tran?! Det var jo spesielt! Jeg takler ikke tran, verken nå eller før! :p hos meg er det omega 3 tabletter :p
Sana sol tran derimot går greit :D

Å hjelpes! Tran?! Det var jo spesielt! Jeg takler ikke tran, verken nå eller før! :p hos meg er det omega 3 tabletter :p
Sana sol tran derimot går greit :D

Haha... Ja, det er veldig spesielt. Nå skal det sies at jeg aldri har hatt problem med å ta tran, men fra å synes det er helt ok å ta det til at det smaker godt er jo et stykke:p

Omega 3 tabletter er jo like bra. Var egentlig forberedt på at jeg måtte over på det når kvalmen kom jeg også, men nå er det jo ingen grunn til det;)

Nå er jeg kvalm hele døgnet stort sett, men jeg blir direkte spyklein om jeg ikke får cola noen ganger iløpet av dagen (drikker faktisk ikke cola sånn ellers)..

Jeg drikker også brus da det hjelper veldig på luftsmerter og kvalme på at jeg får rape :p

Hehe, lufta holder seg godt inne her dessverre :/ men er akkurat som at colaen lindrer bare med smaken :p skal jeg bli colaholiker for første gang i mitt 27 års lange liv??:p

Her er det lite som frister overhode, men hvit ris, pommes frittes og tyrkisk pepper går ned! (Og opp, somregel..)

Back
Topp