Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har blitt veldig glad i brunost og syltetøy på brødskiven!Jeg MÅ ha knekkebrød med hvitost, paprika og agurk![]()
Har blitt veldig glad i brunost og syltetøy på brødskiven!![]()
Åååå.. DET fikk jeg lyst på til kvelds!!Leverpostei med mange tykke skiver med agurk! Og muligens en stripe eller to med majones...!
Jeg og!! Men var tom for agurk, krise! Ble nugatti istedenforÅååå.. DET fikk jeg lyst på til kvelds!!![]()
Å hjelpes! Tran?! Det var jo spesielt! Jeg takler ikke tran, verken nå eller før!Dette er jo ikke egentlig mat, men likevel: tran smaker veldig godt for tiden. Det er sånn at jeg noen dager må unne meg to ss i stedet for en. Veldig merkelig. Og jeg spiser masse fisk, så det skulle ikke være det at jeg mangler omega 3 heller. Men, men, jeg får bare lytte til kroppen![]()
Å hjelpes! Tran?! Det var jo spesielt! Jeg takler ikke tran, verken nå eller før!hos meg er det omega 3 tabletter
Sana sol tran derimot går greit![]()
Jeg drikker også brus da det hjelper veldig på luftsmerter og kvalme på at jeg får rapeNå er jeg kvalm hele døgnet stort sett, men jeg blir direkte spyklein om jeg ikke får cola noen ganger iløpet av dagen (drikker faktisk ikke cola sånn ellers)..
Jeg drikker også brus da det hjelper veldig på luftsmerter og kvalme på at jeg får rape![]()