Mat krav!

Havreknekkebrød med masse smør, hvitost og melk!;)

Sushi, makrell i tomat og leverpostei? Er dere tullerusk? Bare tanken gjør meg kvalm!

Jeg kan drikke en liter cola om dagen! Er ikke så glad i brus, men nå elsker jeg det. Ellers har jeg egentlig mistet mer matlyst enn jeg har fått! Liker ikke kaffe lenger :(

Jeg kan drikke en liter cola om dagen! Er ikke så glad i brus, men nå elsker jeg det. Ellers har jeg egentlig mistet mer matlyst enn jeg har fått! Liker ikke kaffe lenger :(
Jeg drakk mye kaffe på jobb før, men nå frister det ikke :)

Nektariner! :)

Nå for tiden frister ikke mye... Klarer ikke te (som jeg vanligvis elsker!) og heller ikke noe søtt (snop, boller, sjokolade, you name it). Skive med avokado, lime, salt og masse pepper funker:-) Og salat! Corn Flakes med iskald melk hørtes også fristende ut;-)

Det eneste som frister er salat med en haug krutonger til (må ha det, ellers kan det bare være med hele salaten)

Ja sånn bortsett fra sjokoladekake da, det har jeg så syyyykt lyst på. Jeg er bare nødt til å bake en av dagene nå

Jeg kjøpte nektariner i dag og ville prøve siden flere hadde blitt glad i det, evigheter siden jeg har spist det før! Ååå Gud så godt det var! :D :p

Back
Topp