Mat krav!

Har begynt å kutte opp melon, epler (røde og sure grønne), banan og grønne druer og blande det som fruktsalat, og så ha på mager vaniljekesam jeg!:D Nammenam!!:D;)
Åååh, det var da voldsomt med fristelser her i kveld da!!!;)

Ah, da blir det værre!:p Dra på butikken, hehe;)
Alene hjemme med vesla i kveld, så med tanke på at hun sover så tror jeg at jeg hadde fått barnevernet på nakken om jeg hadde gjort det;)

Er bare så sulten jeg, så jeg spiser doble middager hver dag! Først den vanlige, og så et eller annet på kvelden. Stort sett bare "junk" :-( Forferdelig uvane altså!!

Er bare så sulten jeg, så jeg spiser doble middager hver dag! Først den vanlige, og så et eller annet på kvelden. Stort sett bare "junk" :-( Forferdelig uvane altså!!
Jeg spiser som oftest en del brødmat for dagen! 3 kanskje 4 ganger på jobb, klarer bare litt varm mat også noe frukt eller lett på kvelden :p

Kjenner at den eneste brusen jeg liker nå, som er kjempe god, er sprite! :p

Nektariner, appelsiner og juice, lollipop is og solbærsaft er d jeg lever på for tiden. Gleder meg til kvalmen er over sånn at jeg kan spise andre ting også! :-)

Rollis fra isbilen er et must her nå!:)

Føler meg teit som spør.. Men er ikke avokado det de bruker i guacamole (vet ikke helt hvordan det skrives :D )
Men det liker jeg absolutt ikke :p

jo det er det:) jeg synes avokado for seg selv smaker helt annerledes enn i guacamole ( vet heller ikke hvordan det skrives:)) jeg liker guacamole, men bare hjemmelaget, ferdigkjøpt er pyton. Så det ville jeg isåfall anbefalt deg smakt hjemmelaget, om du ikke har det ennå:P (evnt ikke akkurat nå, jeg ble litt kvalm av tanken på akkurat det nå,...:( )

Hehe ja det må jeg gjøre, har vel bare smaket kjøpt ferdig på glass. Aldri smakt avokado rent som jeg husker :p

Back
Topp