Frøken Ustrøken
Gift med forumet
Åh, avokado med nykvernet pepper på! NAM!Avokado!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, avokado med nykvernet pepper på! NAM!Avokado!
Åååh, det var da voldsomt med fristelser her i kveld da!!!Har begynt å kutte opp melon, epler (røde og sure grønne), banan og grønne druer og blande det som fruktsalat, og så ha på mager vaniljekesam jeg!Nammenam!!
![]()
Hihihi, det er jo sååå godt!!Åååh, det var da voldsomt med fristelser her i kveld da!!!![]()
Ja, det er det, men hadde ingen av ingrediensene i huset ser du!!!Hihihi, det er jo sååå godt!!![]()
Ah, da blir det værre!Ja, det er det, men hadde ingen av ingrediensene i huset ser du!!!![]()
![]()
Alene hjemme med vesla i kveld, så med tanke på at hun sover så tror jeg at jeg hadde fått barnevernet på nakken om jeg hadde gjort detAh, da blir det værre!Dra på butikken, hehe
![]()
Jeg er selv glad i naturell yoghurt med müsli og friske jordbær og blåbærHar begynt å kutte opp melon, epler (røde og sure grønne), banan og grønne druer og blande det som fruktsalat, og så ha på mager vaniljekesam jeg!Nammenam!!
![]()
Huff, da må du nok bare drømme om fruktsalat i kveld daAlene hjemme med vesla i kveld, så med tanke på at hun sover så tror jeg at jeg hadde fått barnevernet på nakken om jeg hadde gjort det![]()
Hørtes herlig ut!Jeg er selv glad i naturell yoghurt med müsli og friske jordbær og blåbær![]()
Ja, det kan du være sikker på!Huff, da må du nok bare drømme om fruktsalat i kveld daFår kose deg ekstra i helga
![]()
Jeg spiser som oftest en del brødmat for dagen! 3 kanskje 4 ganger på jobb, klarer bare litt varm mat også noe frukt eller lett på kveldenEr bare så sulten jeg, så jeg spiser doble middager hver dag! Først den vanlige, og så et eller annet på kvelden. Stort sett bare "junk" :-( Forferdelig uvane altså!!
Avokado på skive, eller i salat feksSpiser du kun avokado da som ett eple liksom?![]()
Føler meg teit som spør.. Men er ikke avokado det de bruker i guacamole (vet ikke helt hvordan det skrivesAvokado på skive, eller i salat feksmmm
![]()
Føler meg teit som spør.. Men er ikke avokado det de bruker i guacamole (vet ikke helt hvordan det skrives)
Men det liker jeg absolutt ikke![]()