Mat, hva skal man gi.....!

Lapper og eggerøre ? Lager du np eget til babyrn da ? hva har du i ? Middag, lager du egen middag til henne som du fryser ?

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Hva mener du med lage eget? Jeg lager eggerøre og lapper av div slag til han. Bananlapper, grøtlapper, søtpotetlapper ol. Lager opp store porsjoner med middager som jeg fryser ja :)
 
Hva mener du med lage eget? Jeg lager eggerøre og lapper av div slag til han. Bananlapper, grøtlapper, søtpotetlapper ol. Lager opp store porsjoner med middager som jeg fryser ja :)
Bar det jeg mente, om du kager egne lapper og middag til han. Begynte å lure på om han fikk det samme som dere spiser ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Bar det jeg mente, om du kager egne lapper og middag til han. Begynte å lure på om han fikk det samme som dere spiser ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Han spiser det samme som vi spiser, men lager store porsjoner til ukedagene :) Men han spiser både pizza og taco i helgen, tilpasset han selvfølgelig ;)
 
Pizza og taco ? Gammel er han ? Hva har du på pizzaen og hva får han til taco ?
Dette var intressant :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Spennende med disse lappene:)

Hvordan gjør du det og hva har du i? Stekes de på panne/takke?

I dag blandet jeg bare havregryn, egg, kokos og most banan og stekte på svak varme til lunsj :) Eller hvis jeg lager for mye grøt feks, blander jeg i egg og steker på lav varme :)
 
Pizza og taco ? Gammel er han ? Hva har du på pizzaen og hva får han til taco ?
Dette var intressant :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Han er 8 1/2 måned :) Lager grov pizzabunn og har på tomatsaus med div kjøtt, men uten ost da :) Til taco får han alle grønnsakene og kjøtt uten tacokrydder. Veldig veldig stas å spise det samme som oss :)
 
Han er 8 1/2 måned :) Lager grov pizzabunn og har på tomatsaus med div kjøtt, men uten ost da :) Til taco får han alle grønnsakene og kjøtt uten tacokrydder. Veldig veldig stas å spise det samme som oss :)
Men kjøttdeig blir ikke dette veldig store biter ? Klarer ikke helt å se det for meg ;) men du er flink da :) kommer nok til å gjøre det ved 1 års alder jeg og, men klarer ikke helt å se det for meg nå ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app
 
Men kjøttdeig blir ikke dette veldig store biter ? Klarer ikke helt å se det for meg ;) men du er flink da :) kommer nok til å gjøre det ved 1 års alder jeg og, men klarer ikke helt å se det for meg nå ;)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Kommer vel an på barna det ;) Mini her har ikke noe problemer med biter, så her går det helt fint :) Men ikke alle som synes biter er greit :)
 
Back
Topp