Mat en ikke klarer

Taco lukt, tikka masala lukt!!! Gubben spiste begge deler i går (restemiddag) og jeg holdt på å spy på sofaen og meg selv med en gang!

Jeg har blitt skikkelig sensitiv mot hvitløk. Lukten er helt forferdelig. :-P

Hvitløk i store mengder! Fikk varm hvitløkskylling med hvitløk dipp! Da holdt alt på å komme ut, både hemligheten og maten!

Hvitløk i store mengder! Fikk varm hvitløkskylling med hvitløk dipp! Da holdt alt på å komme ut, både hemligheten og maten!

Kanel er ikke alltid så populært...:rolleyes:

Svin.. Ikke at jeg er overbegeistret for det til vanlig heller, men det gikk bare ikke ned i går.
Endrer mening angående hva jeg har lyst på hver halvtime. I det ene øyeblikket kan jeg tenke "omnomnom yoghuuuuurt!" og kjøpe mange bokser yoghurt. Neste øyeblikk ransaker jeg kjøkkenet etter mat, åpner kjøleskapet og ser rart på yoghurtboksene mine. "Hvorfor i alle dager kjøpte jeg de??"
Merkelige greier!

Signerer denne!
Jeg går i kjøleskapet å lager meg enting, å når jeg setter meg ned for å spise så forsvinner lysten med en gang.
Man kan si at samboeren har fått endel ekstra mat de siste ukene:p

Liker plutselig ikke fløtegratinerte poteter lengre.. Har prøvd nå to ganger de siste ukene, men det er bare skikkelig kvalmt :(
Å jeg elsker jo egentlig fløtepoteter!
Jaja.. Da sparer jeg de kaloriene.. ;)

Hadde lyst på risengrynsgrøt med sukker og kanel i dag, tok et par skjeer og brakk meg. Æsj altså, så søtt og kvalmt!

Pomfritt! Har kastet opp hver gang jeg har spist det siden jeg ble gravid. Bare tanken på kyllingfileet gjør meg å kvalm. Middagsmat generelt frister lite..

Kyllingvinger og bacon... Det er helt på trynet, for de to tingene er noe mannen min ber om stadig...

alle typer sjømat, fisk, reker, krabbe. xsmile8 frityrstekt mat. kyllingkjøttdeig er verst.

Back
Topp