Mat en ikke klarer

Jeg har problemer med å åpne kjøleskapet mitt. Det et noe som lukter der inne. Jeg må planlegge hva som skal ut før jeg åpner :-P

Matos, spesielt fet mat, hvitløk, og permesan - usj! Har heller ikke lyst på søtt og kaffe.

var cola zero avhengig før jeg ble gravid. ble hekta da jeg var gravid med Nr 2 for 1års tid siden. Måtte ha en liter im dagen ellers var det krise. Nå takler jeg ikke Cola zero. Makrell i tomat. Pluss alt annet omtrent. måtte ha brødskive med kaviar da jeg var gravid med Nr 2. nå sitter jeg brekker meg her bare av tanken. Eneste jeg har lyst på er kebab og hamburger. Men spiser jeg det kaster jeg opp. Livet er tøft!

Svin.. Ikke at jeg er overbegeistret for det til vanlig heller, men det gikk bare ikke ned i går.
Endrer mening angående hva jeg har lyst på hver halvtime. I det ene øyeblikket kan jeg tenke "omnomnom yoghuuuuurt!" og kjøpe mange bokser yoghurt. Neste øyeblikk ransaker jeg kjøkkenet etter mat, åpner kjøleskapet og ser rart på yoghurtboksene mine. "Hvorfor i alle dager kjøpte jeg de??"
Merkelige greier!

De hadde ikke hele sylteagurker på KIWI. Krise. :-P

Kaffi og leverpostei lukt...ellers frister lite. Men må spise siden det er det eneste som hjelper mot kvalmen. Blæhh...

Ser ut til at kaffe er satt på lista.... Søren og! Da blir det i hvertfall intressant å skulle holde seg våken....

Ikke noe foreløbig, men har en konstant vond smak i munnen..blææ! Så alt jeg spiser får en bismak..ikke godt:(

Har vel egentlig problemer med det meste. Sliter med matlysten og selv om kroppen er sulten klarer jeg ikke tanken på mat. Har ikke noe spesifikt jeg ikke klarer, men det blir lite av det jeg klarer og ofte ender jeg opp med å ikke spise. Godt jeg har litt å ta av :)

Jeg blir tydeligvis vegitarianer hver gang jeg er gravid... Blir kvalm av kjøttlukt, og klarer ikke kaffe lenger :-(

Sent from my iPhone using BV Forum

Kan tenke meg kvalm av nesten alt. Ekstrem luktesans og synes det meste er kvalmende hvis det lukter mye. Klarte ikke tanken av å putte fetaost i salaten. Usj. Og brunsaus lukter ugg.

Blir egentli kvalm av det meste, men alt som har sterke krydderlukter er grusomt! Taco er ikke aktuelt å lage her i huset spiser stortsett bare knekkebrød med jordbærsylte...

Så langt er det makrell i tomat på brødskiven... får faktisk vondt i magen etterpå så det er mye rare forandringer.

Sliter med lukt og ettersmak av pølse av ulike former. Kan fint spise det, men angrer etterpå:/ Brukte vel også godt over en halvtime i dag på ett pitabrød med alt av taco-tilbehør...meh!
Matos/frityr er også forferdelig...

Blir kvalm hver gang jeg leser denne tråden. ;P

Som flere av dere skriver, meksikansk eller asiatisk mat, altså skikkelig krydret, er værste.. Fikk i meg en skorpe og en halv banan på jobb idag+litt ritz kjeks!

Dere vet den lukten når man tar av emballasjen til kyllingfilèn? Jeg sier bare: +{%!!{^!

Back
Topp