Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller er det rett og slett Kjartan Lauritzen som synger sin egen sang?Kan skilpadda være en av ylvisåker brødrene?

Tenkte tanken, men det var ikke helt stemmen has likevel synst jegEller er det rett og slett Kjartan Lauritzen som synger sin egen sang?![]()
![]()

Og det hadde vel vore for lett... Men då tenker er at det må være en av YlvisaneTenkte tanken, men det var ikke helt stemmen has likevel synst jeg![]()
Ja, sant nokOg det hadde vel vore for lett... Men då tenker er at det må være en av Ylvisane![]()
har tippet Bård, men kan være Vegard og 
Ikke jeg hellerHadde ikke gjetta Mads Hansen![]()

men er jammen santen vanskelig å gjette gitt.
Da lå forrige ukes gjett inne, der hadde jeg Petter Northug på rotta 
Jeg er klar! Bare skrekkelig dårlig på gjetting. Eneste følelsen jeg har er at Charlotte Frogner er spøkelse. Men hadde en liten snøring på Mads Hansen forrige lørdag.Klar for ny runde Maskorama i kveld?![]()
Samme her, elendig på gjettingJeg er klar! Bare skrekkelig dårlig på gjetting. Eneste følelsen jeg har er at Charlotte Frogner er spøkelse. Men hadde en liten snøring på Mads Hansen forrige lørdag.

Gjettet sist Emilie Hollow, men nå endte jeg opp med Linnea MyhreGjettet Eva Weel Skram på spirevippen sist, men etter denne opptreden kan det ikke være hun![]()
Gjettet sist Emilie Hollow, men nå endte jeg opp med Linnea Myhre

Hørte en sang av henne i kveld, ligna ikke på stemmenJeg har Emilie Hollow![]()

Endte faktisk med sammeGjettet sist Emilie Hollow, men nå endte jeg opp med Linnea Myhre

Spøkelse tror jeg fortsatt et Charlotte Frogner