Maskorama

Skrev ned det samme, men er ikke heeelt sikker :hilarious:
Det er ikke jeg heller . Men det var det beste jeg kom opp med :).
Skikkelig irriterende når det er noe så kjent med stemmen , men man klarer ikke sette fingeren på det :p

Spøkelset - Charlotte Frogner
Spirrevippen - Anneli Drecker
Skilpadda - Nicolay Ramm
Kua - Caroline Berg Eriksen
Katta - Kevin Vågenes

Skilpadda - Nicolay Ramm
Katta - Kevin Vågenes
Har også en tanke om at spøkelse kan være Charlotte Frogner

Skilpadda - Nicolay Ramm
Katta - Kevin Vågenes

Var også inne på Kevin Vågenes, men usikker på om han er så spinkel som det katta fremstår som :hilarious:

Såg en på instagram gjettet at spirrevippen er Emelie Hollow, hun hadde gode argumenter, men jeg kjenner ikke så mye til hun :smiley-ashamed004

Jeg så på tiktok at noen tippet Rotta var Kaptein Sabeltann :hilarious: Hvorfor ikke? Nå ser jeg for meg at Kyrre spinner rundt hver lørdag i full sminke og parykk under rottemaska :hilarious:

Om jeg er!! Akkurat våkna fra en dupp og :hilarious:
Sambo er ikke like gira da :hilarious:

Åhhh, dupp er akkurat det jeg hadde trengt nå kjenner jeg, men skal klare å holde ut! :hilarious:
Hahah, mannen her er heller ikke såå gira, men synes det er artig da :hilarious:

Åhhh, dupp er akkurat det jeg hadde trengt nå kjenner jeg, men skal klare å holde ut! :hilarious:
Hahah, mannen her er heller ikke såå gira, men synes det er artig da :hilarious:
Jeg er spent på om jeg fortsatt tror at romvesenet er Silya Nymoen :angelic: :nailbiting:

Når kuene komme med de hintet da, skjønner jeg hvert fall ingen ting :hilarious:

Er det en barnetv figur som har en hånddukke eller noe? Tenker på spøkelset :smiley-ashamed004

Back
Topp