Jeg er egentlig helt blank på spøkelseEr det en barnetv figur som har en hånddukke eller noe? Tenker på spøkelset![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er egentlig helt blank på spøkelseEr det en barnetv figur som har en hånddukke eller noe? Tenker på spøkelset![]()
Ja, hun var ikke enkelJeg er egentlig helt blank på spøkelse![]()
Skrev akkuratHva tenker dere om rotta? Jeg var først på Jan Thomas. Men nå står jeg litt fast
KanskjeKan rotta vere Aleksander Sæterstøl som er med Martine Lunde?
Havna nå litt på Selda Ekiz nåMen kan romvesnet være Vida Lill eller noe? Siden det vart nemt at hun var vendt til å opptre foran et stort publikum, men ikke så reaksjonene?![]()
Det kan det også væreHavna nå litt på Selda Ekiz nåIft hintet, så, blir spennende dette
Hvorfor tror du det?Spirevippen må være Eva Weel Skram!![]()
No må eg og hive meg på herEr det en barnetv figur som har en hånddukke eller noe? Tenker på spøkelset![]()
Stemmen høres akkurat ut som hun, hun ble litt mobbet i barneskolen, hun røk ut av Idol før finalene, men kom tilbake sterkere og er fra da furby var populærtHvorfor tror du det?
Det kan det væreNo må eg og hive meg på her
Men eg tenkte det samme! Så tenkte eg på Margrete Røed og minimargrethe?
Spennende! Jeg var egentlig litt enig med Marion sin teori, men ble litt usikker nå.Stemmen høres akkurat ut som hun, hun ble litt mobbet i barneskolen, hun røk ut av Idol før finalene, men kom tilbake sterkere og er fra da furby var populært![]()
Ikke bare bareSpennende! Jeg var egentlig litt enig med Marion sin teori, men ble litt usikker nå.