Kremt. Ja. :/Flink og flink....lettere å backe up andre enn å sparke seg selv i baken dessverre. :s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kremt. Ja. :/Flink og flink....lettere å backe up andre enn å sparke seg selv i baken dessverre. :s
Fikk ikke noe annet enn en varmepose til ryggen :/ var deilig, men lindrer ikke.. Jeg vet med meg selv at jeg ikke kommer til å klare disse smertene konstant i 4 uker til altså.. Lurer på hva jeg skal gjøre fremover..![]()
Hm, god ide! Skal ta en tur, min onkel er kiropraktor, så kan jo høre med hanNei, du kan jo ikke fortsette å ha det slikHåper virkelig det bedrer seg snart. Hva tror du om å gå til kiropraktor? Kunne det vært noe? Så utrolig irriterende når man har vondter som forklares med at du er gravid, men ingen gjør noe for å bedre det!
Likt som i gårHvordan går det med deg i dag? Selv om du har noen dager med dette så betyr ikke det at du har det i 4 uker, så prøv å tenk positivt.
Kan det være bekkenløsning? Ofte det kommer som murringer i ryggen og at kynnerne da blir ekstra sterke så det kjennes ut som tak i ryggen.

Så godt å høre at det har gitt seg! Da satser vi på at det gjør det her ogsåJeg hadde mye maserier i uke 35 og lurte virkelig på hvordan jeg skulle holde ut i 5 uker til.. har nå gått inn i uke 37 og plagene har gitt seg, så nå håper jeg mini holder seg inne noen uker til før han bestemmer seg for å komme ut og møte verden
Lykke til![]()