Maserier???

Hvordan går det med deg i dag? Selv om du har noen dager med dette så betyr ikke det at du har det i 4 uker, så prøv å tenk positivt.

Kan det være bekkenløsning? Ofte det kommer som murringer i ryggen og at kynnerne da blir ekstra sterke så det kjennes ut som tak i ryggen.

Fikk ikke noe annet enn en varmepose til ryggen :/ var deilig, men lindrer ikke.. Jeg vet med meg selv at jeg ikke kommer til å klare disse smertene konstant i 4 uker til altså.. Lurer på hva jeg skal gjøre fremover..:(

Jeg hadde mye maserier i uke 35 og lurte virkelig på hvordan jeg skulle holde ut i 5 uker til.. har nå gått inn i uke 37 og plagene har gitt seg, så nå håper jeg mini holder seg inne noen uker til før han bestemmer seg for å komme ut og møte verden :-)

Lykke til :-)

Nei, du kan jo ikke fortsette å ha det slik :confused: Håper virkelig det bedrer seg snart. Hva tror du om å gå til kiropraktor? Kunne det vært noe? Så utrolig irriterende når man har vondter som forklares med at du er gravid, men ingen gjør noe for å bedre det!
Hm, god ide! Skal ta en tur, min onkel er kiropraktor, så kan jo høre med han :-)

Hvordan går det med deg i dag? Selv om du har noen dager med dette så betyr ikke det at du har det i 4 uker, så prøv å tenk positivt.

Kan det være bekkenløsning? Ofte det kommer som murringer i ryggen og at kynnerne da blir ekstra sterke så det kjennes ut som tak i ryggen.
Likt som i går :) men jeg har gitt meg selv denne uka! Hvis det ikke gir seg da, slår jeg opp dørene på føden og krever at de hjelper meg med søvnen i hvertfall ;-)

Bekkenløsning har jeg hatt litt sånn gjennom hele svangerskapet, men har kjent det mere andre steder enn i ryggen.. :dead:

Jeg hadde mye maserier i uke 35 og lurte virkelig på hvordan jeg skulle holde ut i 5 uker til.. har nå gått inn i uke 37 og plagene har gitt seg, så nå håper jeg mini holder seg inne noen uker til før han bestemmer seg for å komme ut og møte verden :)

Lykke til :)
Så godt å høre at det har gitt seg! Da satser vi på at det gjør det her også :-) <3

Back
Topp