Kremt. Ja. :/Flink og flink.... lettere å backe up andre enn å sparke seg selv i baken dessverre. :s
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kremt. Ja. :/Flink og flink.... lettere å backe up andre enn å sparke seg selv i baken dessverre. :s
Fikk ikke noe annet enn en varmepose til ryggen :/ var deilig, men lindrer ikke.. Jeg vet med meg selv at jeg ikke kommer til å klare disse smertene konstant i 4 uker til altså.. Lurer på hva jeg skal gjøre fremover..
Hm, god ide! Skal ta en tur, min onkel er kiropraktor, så kan jo høre med hanNei, du kan jo ikke fortsette å ha det slik Håper virkelig det bedrer seg snart. Hva tror du om å gå til kiropraktor? Kunne det vært noe? Så utrolig irriterende når man har vondter som forklares med at du er gravid, men ingen gjør noe for å bedre det!
Likt som i går men jeg har gitt meg selv denne uka! Hvis det ikke gir seg da, slår jeg opp dørene på føden og krever at de hjelper meg med søvnen i hvertfall ;-)Hvordan går det med deg i dag? Selv om du har noen dager med dette så betyr ikke det at du har det i 4 uker, så prøv å tenk positivt.
Kan det være bekkenløsning? Ofte det kommer som murringer i ryggen og at kynnerne da blir ekstra sterke så det kjennes ut som tak i ryggen.
Så godt å høre at det har gitt seg! Da satser vi på at det gjør det her også <3Jeg hadde mye maserier i uke 35 og lurte virkelig på hvordan jeg skulle holde ut i 5 uker til.. har nå gått inn i uke 37 og plagene har gitt seg, så nå håper jeg mini holder seg inne noen uker til før han bestemmer seg for å komme ut og møte verden
Lykke til