Såå fin! Gratulerer :-D
Kan jeg spørre hvor mye den kostet med alt inkludert?
Sent from my iPhone using BV Forum
Egentlig 5899,-
Men sportsvogna er på tilbud til 3299 på babyshop nå:-D
Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Såå fin! Gratulerer :-D
Kan jeg spørre hvor mye den kostet med alt inkludert?
Ja jeg så det :-D du kjøpte i butikk? Kunne vurderer denne men har ikke sjangs til å prøve den pga butikken ligger langt unna :-( hva synes du om kjørekomforten?Egentlig 5899,-
Men sportsvogna er på tilbud til 3299 på babyshop nå:-D
Sent from my GT-P5210 using BV Forum mobile app
Ja jeg så det :-D du kjøpte i butikk? Kunne vurderer denne men har ikke sjangs til å prøve den pga butikken ligger langt unna :-( hva synes du om kjørekomforten?
Da sier jeg gratulerer igjen !! Godt å høre at den er god å kjøre lyst på samme selvDa er vogna kjøpt. Kjempe fornøyd! Tar lite plass i bil, god å kjøre inne og på asfalt. Hørt den er veldig god på grus/snø også:-D
Jente2009, 2011 og 2015
Termin 15.01.2015
Huff. Føler med deg. Håper du snart får noe som kan ta bort smertene og ikke gjøre dagene uutholdelige.22 uker idag og har hatt intense nyre(?) Smerter siden natt til onsdag.mgår fra vettet!!! Må kreve mer utredning av lege idag, dette går ikke mer
Huff. Føler med deg. Håper du snart får noe som kan ta bort smertene og ikke gjøre dagene uutholdelige.
Jeg sliter enda med magesmertene, og det gjør at jeg ikke orker noen ting, og en blir jo skikkelig deprimert jo.
God bedring ihvertfall.
Godt de tar det seriøst nå da. Håper de finner ut av det. Jammen slitsomt med smerter j svangerskapet ja. Blir jo deprimert av mindre jo.Takk! Ligger på sykehuset nå, så får vi se om de finner ut av det..
Håper magen din blir bedre. Er så dritt med så mye smerter i svangerskapet
Jente2009, 2011 og 2015
Termin 15.01.2015