Den som står her er en Byd Tang EV.Maxus euniq tipper jeg.
Eller BYD tang
Ser ganske stor ut
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den som står her er en Byd Tang EV.Maxus euniq tipper jeg.
Eller BYD tang
Den er rimelig stor ja.Den som står her er en Byd Tang EV.
Ser ganske stor ut
Det vet jeg ingenting om.Den er rimelig stor ja.
Det jeg savner er egenelig at det er tre skikkelige seter, de ser ut til å ah et midtsete som er ment til å ta ned som et bord /armlene. Og da ikke så behagelig for den av ungene slm må sitte der i 40 mil?
Jeg forsøker å glo på bilder alle mulige veier. Men jeg blander de ulike bilene i hodet.Det vet jeg ingenting om.
Har bare sett den når jeg har gått forbi
Peugeoten vi hadde fra før har også 3 fullverdige seter, 60-60-60 cm.Jeg forsøker å glo på bilder alle mulige veier. Men jeg blander de ulike bilene i hodet.
Men ingen har sepratete, fullverdige seter slik jeg er bortskjemt med. Utenom euniq som 6 seter, da to og to og to. Men da er det vel ikke mye bagasjeplass igjen
Peugeoten vi hadde fra før har også 3 fullverdige seter, 60-60-60 cm.
De fleste biler har 60-40-60 cm.
ID som vi kjøpte har 60-50-60 cm så den er ikke så ille.
Den gangen jeg var liten fantes bare 60-40-60, og vi kjørte til Danmark hver sommer.
Det gikk det også med 3 barn
Mest sannsynlig maxus euniq, det er en stor bilMeget mulig den som sto på senteret her ne gang, men jeg husker ikke merket på den heller. Det var en sånn "Kina-merke", men jeg husker ikke hvilket
Hva skal man gjøre med de 8000 kr som man fikk igjen på skatten? Da er noen sko kjøpt og Lotto for ett år betalt også. Hmmm legge på sparekonto til vi vet tro.