MarsMasetråd

Den som står her er en Byd Tang EV.
Ser ganske stor ut
Den er rimelig stor ja.

Det jeg savner er egenelig at det er tre skikkelige seter, de ser ut til å ah et midtsete som er ment til å ta ned som et bord /armlene. Og da ikke så behagelig for den av ungene slm må sitte der i 40 mil?

Man blir kresen av å ha en smax ;)

Den er rimelig stor ja.

Det jeg savner er egenelig at det er tre skikkelige seter, de ser ut til å ah et midtsete som er ment til å ta ned som et bord /armlene. Og da ikke så behagelig for den av ungene slm må sitte der i 40 mil?
Det vet jeg ingenting om.
Har bare sett den når jeg har gått forbi

Det vet jeg ingenting om.
Har bare sett den når jeg har gått forbi
Jeg forsøker å glo på bilder alle mulige veier. Men jeg blander de ulike bilene i hodet.

Men ingen har sepratete, fullverdige seter slik jeg er bortskjemt med. Utenom euniq som 6 seter, da to og to og to. Men da er det vel ikke mye bagasjeplass igjen

Jeg forsøker å glo på bilder alle mulige veier. Men jeg blander de ulike bilene i hodet.

Men ingen har sepratete, fullverdige seter slik jeg er bortskjemt med. Utenom euniq som 6 seter, da to og to og to. Men da er det vel ikke mye bagasjeplass igjen
Peugeoten vi hadde fra før har også 3 fullverdige seter, 60-60-60 cm.
De fleste biler har 60-40-60 cm.
ID som vi kjøpte har 60-50-60 cm så den er ikke så ille.
Den gangen jeg var liten fantes bare 60-40-60, og vi kjørte til Danmark hver sommer.
Det gikk det også med 3 barn

Peugeoten vi hadde fra før har også 3 fullverdige seter, 60-60-60 cm.
De fleste biler har 60-40-60 cm.
ID som vi kjøpte har 60-50-60 cm så den er ikke så ille.
Den gangen jeg var liten fantes bare 60-40-60, og vi kjørte til Danmark hver sommer.
Det gikk det også med 3 barn

Ja. Du skrev vel det, om 60 - 50 - 60 som bidro til min interesse. De fleste andre har disse 60-40-60.

Det går jo. Men noen av de bilene jeg ser fra Kina spesielt ser ikke ut som de har tenkt at noen skal sitte der omtrent.

Vi får se.

Leke-drømme-fantsien/lotto-drømmene er at mannen skal innse (gjerne via noen runder til gjenvinningsstasjonen med henger) at henger er helt kurant å kjøre med. Så kan vi kjøpe id 4 og en henger og dra på ferie langt mer miljøvennlig enn med dieseldroget.

Men mannens tanke for å bli kvitt alt vi har av rusk og rask er ikke henger til gjenvinningsstssjonen, det er en container ;) og henger på ferie er ikke helt bare - bare heller. Men jeg vil ha med meg teltet og alt tilbehøret. Vi camper med komfort. Ellers får jeg ikke ham med meg ;) og ungene. Og meg selv sånnsett. Jeg vil ha sånn nesten campingvogn-standard. I telt. Telt er billig, telt er kjekt. Vogn er en diger henger. Og dyrt. Og tar stor plass. Teltet får jeg fint inn i boden.

Meget mulig den som sto på senteret her ne gang, men jeg husker ikke merket på den heller. Det var en sånn "Kina-merke", men jeg husker ikke hvilket
Mest sannsynlig maxus euniq, det er en stor bil :) har ikke sett en byd, men ser mer ut som en stasjonsvogn av bilder jeg har sett? Maxus har mer den minibuss-følelsen jeg får av slike biler:p

Hva skal man gjøre med de 8000 kr som man fikk igjen på skatten? Da er noen sko kjøpt og Lotto for ett år betalt også. Hmmm legge på sparekonto til vi vet tro.

Vi fikk ca 5000 tilsammen. Tror ikke vi gjør noe spesielt med dem. De inngår i det store sluket. Dvs. Altså, de havner vel på sparekonto, uspesifisert sparing

De sparepengene ryker dog i sommer tenker jeg. Så reelt sett, skatten blir et bidra til at vi skal bytte vinduer. Det blir dyrt. Minst to store stuevinduer og 4 vanlige vinduer, alle som er mot vest.

Også har jeg brukt de siste dagene på å google byd tang, Maxus euniq, id 4, i tillegg til alt jeg tidligere i mars leste om id buzz, den ser litt kul ut da... Men ny bil skal vi ikke ha altså. Og 5000 rekker ikke langt om vi skulle det...

Back
Topp