Mars/april

Skal du teste før selv?

Har testomani så kommer til å teste hver dag sikkert ;)
Har prøvd å få bekreftet at el sprøyta er ute, men har fortsatt mini utslag, selv om det er 11 dager siden den var satr. De neste dagene blir spennende :)

Har testomani så kommer til å teste hver dag sikkert ;)
Har prøvd å få bekreftet at el sprøyta er ute, men har fortsatt mini utslag, selv om det er 11 dager siden den var satr. De neste dagene blir spennende :)
Kan jo være noe annet å da :p

Kan jo være noe annet å da :p

Hehehe.... kan være, men tørr ikke å håpe for mye enda. Men følger nøye med. Tenk hvis begge to setter seg :eek:

Jeg skal på tidlig ul om 13 dager. Er da 7+3. Det er vel en innvendig ul jeg har da? Å ikke utenpå magen? Bestilte time å sa jeg skulle ha en tidlig ul, og at jeg hadde henvisning selv, men husker ikke om jeg sa hvor langt jeg var på veg, så begynte å tenke på det nå at det hadde vært kjedelig om jeg kommer dit å de kun har til utvendig UL så vi ikke får sett noe :/ bekymrer meg for alt om dagen :D hehe.. Vet dere også om man kan høre å ikke bare se hjertet ved uke 7?

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)
Det bruker å være innvendig ultralyd ganske lenge. Husker jeg hadde innvendig i uke 8 og 12-13.

Sent from my iPhone using BV Forum

Det bruker å være innvendig ultralyd ganske lenge. Husker jeg hadde innvendig i uke 8 og 12-13.

Sent from my iPhone using BV Forum
Hadde innvendig fram til uke 14. Da først tok de på utsiden

Hadde innvendig fram til uke 14. Da først tok de på utsiden
Ok:) tenkte bare at jeg kanskje måtte vasle om dette selv? Men jeg sa tidlig ul å de har vel begge apparatene der, så det ordner seg sikkert :):)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Ok:) tenkte bare at jeg kanskje måtte vasle om dette selv? Men jeg sa tidlig ul å de har vel begge apparatene der, så det ordner seg sikkert :):)

De har vel uansett mulighet til både innvendig å utvendig måling på samme ul apparat. Masse lykke til :)

Rugedag 8
Begynte å bli bekymret for at det ikke gikk denne gangen siden jeg har fått mindre og mindre symptomer, kan hende jeg blir småkvalm, men det kan være også for at jeg har fått i meg mat kroppen ikke syns noe om, for reagerer på samme måten. Men trengte vist ikke å bekymre meg :) For jeg har jo prøvd å følge med på at el sprøyta var ute, selv om jeg aldri fikk en klar test på det, for fikk skyggestreker (testet ikke alle dager). Men hadde det vært el sprøyta så skulle i det minste ikke testen bli sterkere :)
Nå kommer jo min tøffeste periode, for jeg mister jo i løpet av uke 4-5. Men har bestemt at denne gangen skal spiren/e bli sittende hele veien, og testen skal bare bli sterkere og sterkere :)

Test

Vedlegg

• 1397288118884.jpg
    1397288118884.jpg
    54,1 KB · Visninger: 90
Back
Topp