Mars/april

Så rart! Sitter du på mob? For sjekk via pc og se om det stemmer da

Hmmm men du så ikke hele meldingen min

Lol men var jo ikke meg du sitterte hehehe

Hihi. Jeg ser hva andre skriver ;-) Heldigvis. Ellers hadde jeg nok blitt gaaaal..

Ja, sitter på appen. Får sjekke via pc litt senere tror jeg ja :-)

Hihihi ❤️
ImageUploadedByBV Forum1397324350.659307.jpg

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Gratulerer!

Jeg må også skrive litt her da jeg sliter med å tenke på noe annet enn egg ;-) Vi har en 2 år gammel icsi-datter og har nå etter to avbrutte forsøk, satt inn et befruktet egg. Rugedag 5 idag. Utrolig spennende tid. Lykke til til dere andre gravide og rugere også!

Jeg må også skrive litt her da jeg sliter med å tenke på noe annet enn egg ;-) Vi har en 2 år gammel icsi-datter og har nå etter to avbrutte forsøk, satt inn et befruktet egg. Rugedag 5 idag. Utrolig spennende tid. Lykke til til dere andre gravide og rugere også!

Rugetiden er alltid spennende. Og forferdelig lang ;) ikke lenge tiø du kan teste nå ;)

Liker dagens test :) håper den bare fortsetter å bli sterkere :)

Vedlegg

• 1397505747318.jpg
    1397505747318.jpg
    34,9 KB · Visninger: 63
Så gøy!! Krysser fingrene for deg :-) Hvor tidlig kan det synes på en test? ;-) Sliter nok med å vente en hel uke til, men samtidig vil jeg jo helst ha "riktig" svar også.

Liker dagens test :) håper den bare fortsetter å bli sterkere :)

Så gøy!! Krysser fingrene for deg :-) Hvor tidlig kan det synes på en test? ;-) Sliter nok med å vente en hel uke til, men samtidig vil jeg jo helst ha "riktig" svar også.

Hehehe... å vente er vanskelig.
Fikk vel svak positiv rugedag 8 eller 9. I dag er jeg på rugedag 12. Så i morgen blir det blodprøve på riksen :) Så offesiel dag er i morgen :)

Takk :) :) ♥ ♥

Hehehe... å vente er vanskelig.
Fikk vel svak positiv rugedag 8 eller 9. I dag er jeg på rugedag 12. Så i morgen blir det blodprøve på riksen :) Så offesiel dag er i morgen :)

Forresten jeg tuller litt. Jeg er på 12 DPO, men rugedag 10. Så positiv test var nog rugedag 8 :)

Litt trist idag, siden jeg må sende mann og barn alene på påsketur imorgen :( jeg er ikke i form til å være med og har ikke samvittiget ovenfor småen å holde hun hjemme. Så da reiser de og blir vekke til mandag :(

Litt trist idag, siden jeg må sende mann og barn alene på påsketur imorgen :( jeg er ikke i form til å være med og har ikke samvittiget ovenfor småen å holde hun hjemme. Så da reiser de og blir vekke til mandag :(

Uff da! Hvordan dårlig form er du da?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Svimmel , kvalm , utrolig sliten med altfor høy og hard puls . Pluss jeg har hatt noe som minner mye om blodtrykksfall .

Høres ikke noe særlig ut:( Får håpe noen dager med ro og fred gjør susen:)

Høres ikke noe særlig ut:( Får håpe noen dager med ro og fred gjør susen:)

Ja jeg skal tilbringe dagene mest mulig i ro. Men beholder hunden hjemme, så jeg har litt selskap . Bare synd hun fremdeles er valp (5 mnd) og krever en del , men det skal nok gå bra :)

Back
Topp