Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vakkert syn
Jeg må også skrive litt her da jeg sliter med å tenke på noe annet enn egg ;-) Vi har en 2 år gammel icsi-datter og har nå etter to avbrutte forsøk, satt inn et befruktet egg. Rugedag 5 idag. Utrolig spennende tid. Lykke til til dere andre gravide og rugere også!
Liker dagens testhåper den bare fortsetter å bli sterkere
![]()
Så gøy!! Krysser fingrene for degHvor tidlig kan det synes på en test? ;-) Sliter nok med å vente en hel uke til, men samtidig vil jeg jo helst ha "riktig" svar også.
Positiv denLiker dagens testhåper den bare fortsetter å bli sterkere
![]()
Hehehe... å vente er vanskelig.
Fikk vel svak positiv rugedag 8 eller 9. I dag er jeg på rugedag 12. Så i morgen blir det blodprøve på riksenSå offesiel dag er i morgen
![]()
Uff da! Hvordan dårlig form er du da?Litt trist idag, siden jeg må sende mann og barn alene på påsketur imorgenjeg er ikke i form til å være med og har ikke samvittiget ovenfor småen å holde hun hjemme. Så da reiser de og blir vekke til mandag
![]()
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Svimmel , kvalm , utrolig sliten med altfor høy og hard puls . Pluss jeg har hatt noe som minner mye om blodtrykksfall .Uff da! Hvordan dårlig form er du da?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Høres ikke noe særlig utSvimmel , kvalm , utrolig sliten med altfor høy og hard puls . Pluss jeg har hatt noe som minner mye om blodtrykksfall .
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Ja jeg skal tilbringe dagene mest mulig i ro. Men beholder hunden hjemme, så jeg har litt selskap . Bare synd hun fremdeles er valp (5 mnd) og krever en del , men det skal nok gå braHøres ikke noe særlig utFår håpe noen dager med ro og fred gjør susen
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app