Mars/april

Tenker litt slik at er det meninga så sittern uansett om man har en hyggestund eller ikke ;)

Tenker litt slik at er det meninga så sittern uansett om man har en hyggestund eller ikke ;)
Du har heelt sikkert rett Lena :) jeg har "bare" mistet en gang, men vi har slitt så for å komme hit vi er i dag, så man blir jo redd absolutt alt :) vi får heller være litt forsiktige, så går det vel helst bra! ;) og creds til deg/dere Lena, 7 SA kan ikke ha vært lett.. Håper den sitter hos deg nå :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Du har heelt sikkert rett Lena :) jeg har "bare" mistet en gang, men vi har slitt så for å komme hit vi er i dag, så man blir jo redd absolutt alt :) vi får heller være litt forsiktige, så går det vel helst bra! ;) og creds til deg/dere Lena, 7 SA kan ikke ha vært lett.. Håper den sitter hos deg nå :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Forstår deg veldig godt!! Ikke gjør noe som du vil angre på. For da blir man bare tenkende "hva og hvis om at" osv. Bedre å være trygg. Er jo en av grunnene til at jeg sykemeldte meg. Hadde jeg dratt offshore så hadde jeg vært helt fra meg av bekymring. Mye pga at jeg har mistet 2-3 ganger når jeg har vært på jobb også.
Mystiske denne gangen er at jeg er så rolig, og tenker at dette går fint :)
Var ikke så rolig før forøket!

Så lytt til det som du føler er riktig for deg :)

Ææ! Hvordan forholder dere damer dere til sex etter positiv test?
Hadde sex i rugetiden, men nå har jeg helt panikk både for orgasme og sex, da jeg begynte å blø under samleie i april i fjord da jeg hadde sa.. Blødde da i 10 dager før sa var et faktum, så vet jo ikke om det hadde noe og si. Mtp at dette er ivf også så føler jeg at jeg ikke tør å ta noen sjanser, noe som begynner og bli veeldig slitsomt da lysten har økt betraktelig etter pos test :p noen som har noe fornuftig og si? :D er en orgasme evt "bedre" en å ha sex? Hjelper jo åå det igså :p herregud, føler meg så dum, men vet rett å slett ikke hvem andre jeg kan spørre.. Klinikken min har påskestengt så :)

Ææ! Hvordan forholder dere damer dere til sex etter positiv test?
Hadde sex i rugetiden, men nå har jeg helt panikk både for orgasme og sex, da jeg begynte å blø under samleie i april i fjord da jeg hadde sa.. Blødde da i 10 dager før sa var et faktum, så vet jo ikke om det hadde noe og si. Mtp at dette er ivf også så føler jeg at jeg ikke tør å ta noen sjanser, noe som begynner og bli veeldig slitsomt da lysten har økt betraktelig etter pos test :p noen som har noe fornuftig og si? :D er en orgasme evt "bedre" en å ha sex? Hjelper jo åå det igså :p herregud, føler meg så dum, men vet rett å slett ikke hvem andre jeg kan spørre.. Klinikken min har påskestengt så :)

Her blir det ikke noe problem da datteren vår sover i senga vår. Hun kommer inn igjen flere ganger om vi bærer henne tilbake i sin egen seng, slitsomt å ødeleggende akkurat for den delen av ekteskapet

Det tror jeg å, men er det ikke restriksjoner etter innsett mtp infeksjon?

Bare to uker etter egguttak :) er forbi det nå weeeee :D
Heldiggris! Hehe kommer kjapt etter. Men som sagt, så blir det lite på den fronten med ei som nekter sin egen seng

Wuhuu!! Da var mensen kommet og jeg begynner med sprøyter på mandag! ICSI #2 here I come!!;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk;) 2015 blir mitt år:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er kommet ned i 9.4 % nå ❤️

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Gleder meg til å komme ditt jeg også, ikke så langt unna! Godt at det reduserer ganse mye per dag til å begynne med :)

Når det ikke er antydning til strek på graviditetstesten på rugedag 11, er det vel ikke mye håp om søsken i denne omgang heller :-( kan jo håpe på å være av de som ikke har utslag før dag 15, men sånn var det ikke med nr 1 i hvertfall. Lykke til videre dere andre!

Når det ikke er antydning til strek på graviditetstesten på rugedag 11, er det vel ikke mye håp om søsken i denne omgang heller :-( kan jo håpe på å være av de som ikke har utslag før dag 15, men sånn var det ikke med nr 1 i hvertfall. Lykke til videre dere andre!

Kan jo hende det fortsatt skjer noe ;) Krysser fingrene for deg i hvert fall!! Er det i morgen du egentlig har testdag? Siden det ikke var sikkert at jeg kunne ta blodprøven da jeg skulle, sa legen at jeg skulle ta test før dagen etter. Håper på det beste!! :)

Back
Topp