Mars/april

Huff da. Ikke noe godt å være slik. Du får som starbucks sier ta livet med ro og ikke stresse

Litt trist idag, siden jeg må sende mann og barn alene på påsketur imorgen :( jeg er ikke i form til å være med og har ikke samvittiget ovenfor småen å holde hun hjemme. Så da reiser de og blir vekke til mandag :(

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Hvor gammel er tulla di? Jeg var hjemme alene en uke for ikke så lenge siden. Trist den dagen de drar men litt deilig også, sove lenge å gjøre litt koselig med venner

Hvor gammel er tulla di? Jeg var hjemme alene en uke for ikke så lenge siden. Trist den dagen de drar men litt deilig også, sove lenge å gjøre litt koselig med venner
Hun er straks 9 år. Så hun er ikke så liten ;) men skulle jo gjerne vært der med de.

Jeg har valpen hjemme da, så veldig rolig blir det dessverre ikke ;)

Hun er straks 9 år. Så hun er ikke så liten ;) men skulle jo gjerne vært der med de.

Jeg har valpen hjemme da, så veldig rolig blir det dessverre ikke ;)

Det blir jo fin alder å bli søster på. Selv har jeg en yngre søster som er 9 år yngre å det var då koselig å hjelpe til. Man husker alt osv å sikkert mindre sjalusi. Blir jeg gravid nå(noe jeg skal) så blir det litt over 4 år mellom datteren min å yngste

Hahaha ;)
fått pratet riksen :) og hadde hcg på 91 :) Og var kjempe gode verdier i følge hun jeg pratet med. Då hun mente at denne gangen ville det gå veien :) Weee :D

Så bra!!!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hahaha ;)
fått pratet riksen :) og hadde hcg på 91 :) Og var kjempe gode verdier i følge hun jeg pratet med. Då hun mente at denne gangen ville det gå veien :) Weee :D
Hurra

Er på rugedag 6 og har begynt å få ømme bryster, noe som jeg egentlig ikke har hatt tidligere denne rugeprioden. Sist hadde jeg ekstremt ømme brystvorter fra el.sprøyta fram til rugedag 7, så forvant det helt. Kanskje det er ett godt tegn nå :)??

Er på rugedag 6 og har begynt å få ømme bryster, noe som jeg egentlig ikke har hatt tidligere denne rugeprioden. Sist hadde jeg ekstremt ømme brystvorter fra el.sprøyta fram til rugedag 7, så forvant det helt. Kanskje det er ett godt tegn nå :)??

Klart vi må se på det som et godt tegn ;)

Ææ! Hvordan forholder dere damer dere til sex etter positiv test?
Hadde sex i rugetiden, men nå har jeg helt panikk både for orgasme og sex, da jeg begynte å blø under samleie i april i fjord da jeg hadde sa.. Blødde da i 10 dager før sa var et faktum, så vet jo ikke om det hadde noe og si. Mtp at dette er ivf også så føler jeg at jeg ikke tør å ta noen sjanser, noe som begynner og bli veeldig slitsomt da lysten har økt betraktelig etter pos test :p noen som har noe fornuftig og si? :D er en orgasme evt "bedre" en å ha sex? Hjelper jo åå det igså :p herregud, føler meg så dum, men vet rett å slett ikke hvem andre jeg kan spørre.. Klinikken min har påskestengt så :)

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Det eneste jeg vet sikkert er at man ikke skal ha sex de første 2 ukene etter innsett pga fare for infeksjon. Etter det kan jeg ikke tenke meg at det er farlig. Siden de bare nevnte de første 2 ukene liksom. :):):)

Det eneste jeg vet sikkert er at man ikke skal ha sex de første 2 ukene etter innsett pga fare for infeksjon. Etter det kan jeg ikke tenke meg at det er farlig. Siden de bare nevnte de første 2 ukene liksom. :):):)

Ja, det fikk vi beskjed om også, men har lest at dem som har risikosvangerskap eller noe og eller har hatt blødninger blir bedt om å avstå fra sex de første 12 ukene :/ nå har ikke jeg noen av delene, (utenom litt blod ifb med crinone) så i teorien skal det ikke ha noe og si men.. Er døds nervøs jeg :(

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Det er bedre å ikke ta noen sjanser sånn i tilfelle da. Kjedelig om det ikke skulle gå, ogaå skylder man på seg selv for det. Det er sånn hodet mitt fungerer da. Jeg er alltid "bedre føre var":)

Det er bedre å ikke ta noen sjanser sånn i tilfelle da. Kjedelig om det ikke skulle gå, ogaå skylder man på seg selv for det. Det er sånn hodet mitt fungerer da. Jeg er alltid "bedre føre var":)

Det jeg tenker også :( men er det sammentrekningene, "dunkingen" (haha) eller noe annet som er farlig? Noen som vet? :p

Det er vanskelig å si gitt. Kanskje alt sammen? At det blir stress inni der liksom? Haha

Æsj, nå har alle symptomer forsvunnet. Ingen mer ømme bryster :-( og er bare på rugedag 7.

Æsj, nå har alle symptomer forsvunnet. Ingen mer ømme bryster :-( og er bare på rugedag 7.

Var da det begynte å roe seg ned på meg også. Men er vist gravid :D

Det jeg tenker også :( men er det sammentrekningene, "dunkingen" (haha) eller noe annet som er farlig? Noen som vet? :p

Lurte på det selv så sjekket opp litt. Og det sies at det er helt trygt å ha sex. De eneste som skulle være forsiktige var de som mistet. Jeg har mistet 7 ganger, men har sex for det ;)

Back
Topp