Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor gammel er tulla di? Jeg var hjemme alene en uke for ikke så lenge siden. Trist den dagen de drar men litt deilig også, sove lenge å gjøre litt koselig med vennerLitt trist idag, siden jeg må sende mann og barn alene på påsketur imorgenjeg er ikke i form til å være med og har ikke samvittiget ovenfor småen å holde hun hjemme. Så da reiser de og blir vekke til mandag
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Hun er straks 9 år. Så hun er ikke så litenHvor gammel er tulla di? Jeg var hjemme alene en uke for ikke så lenge siden. Trist den dagen de drar men litt deilig også, sove lenge å gjøre litt koselig med venner
Det blir jo fin alder å bli søster på. Selv har jeg en yngre søster som er 9 år yngre å det var då koselig å hjelpe til. Man husker alt osv å sikkert mindre sjalusi. Blir jeg gravid nå(noe jeg skal) så blir det litt over 4 år mellom datteren min å yngsteHun er straks 9 år. Så hun er ikke så litenmen skulle jo gjerne vært der med de.
Jeg har valpen hjemme da, så veldig rolig blir det dessverre ikke
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
HurraHahaha
fått pratet riksenog hadde hcg på 91
Og var kjempe gode verdier i følge hun jeg pratet med. Då hun mente at denne gangen ville det gå veien
Weee
![]()
Er på rugedag 6 og har begynt å få ømme bryster, noe som jeg egentlig ikke har hatt tidligere denne rugeprioden. Sist hadde jeg ekstremt ømme brystvorter fra el.sprøyta fram til rugedag 7, så forvant det helt. Kanskje det er ett godt tegn nå??
Ja, det fikk vi beskjed om også, men har lest at dem som har risikosvangerskap eller noe og eller har hatt blødninger blir bedt om å avstå fra sex de første 12 ukene :/ nå har ikke jeg noen av delene, (utenom litt blod ifb med crinone) så i teorien skal det ikke ha noe og si men.. Er døds nervøs jegDet eneste jeg vet sikkert er at man ikke skal ha sex de første 2 ukene etter innsett pga fare for infeksjon. Etter det kan jeg ikke tenke meg at det er farlig. Siden de bare nevnte de første 2 ukene liksom.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Det jeg tenker ogsåDet er bedre å ikke ta noen sjanser sånn i tilfelle da. Kjedelig om det ikke skulle gå, ogaå skylder man på seg selv for det. Det er sånn hodet mitt fungerer da. Jeg er alltid "bedre føre var"
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Æsj, nå har alle symptomer forsvunnet. Ingen mer ømme bryster :-( og er bare på rugedag 7.
Det jeg tenker ogsåmen er det sammentrekningene, "dunkingen" (haha) eller noe annet som er farlig? Noen som vet?
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des![]()