Mars/april

Det enslige egget mitt har delt seg bra, så nå har jeg blitt ruger :-D Håper det holder seg der i 9 måneder :)

Herlig!! Gratulerer masse som ruger!! :)

Au! Vondt i magen i dag! Virker som det er venstre eggstokk som får gjennomgå.., og noen ganger tvers over magen. Ikke kjent sånt før, vanskelig å beskrive - smertene kommer liksom takvis.. Er jo bare på rugedag 4. Kan det være festesmerter? Jeg er jo ikke i risikosonen for overstimulering, og ohss vil vel komme tidligere? Eggstokkbetennelse etter uttaket? Huff, håper det ikke er noe farlig.. Burde kanskje ta paracet.., synes faktisk det har blitt værre utover dagen - mer stikking på en måte. Noen med erfaringer?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg lurte på en ting, for jeg har jo også hatt vondt og murring på venstre side, og når jeg tenker meg om så var det jo også der jeg hadde en syste som de fant på egguttak. Hadde du syste på venstre side. Kan det være den som slår seg litt vrang og sprenger litt som om den skulle ha vært litt overstimulert.

Klart håper jo på at det er en spier hos oss begge som skaper dette :D :D

Det enslige egget mitt har delt seg bra, så nå har jeg blitt ruger :-D Håper det holder seg der i 9 måneder :-)
Fantastisk!!! Gratulerer! :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg lurte på en ting, for jeg har jo også hatt vondt og murring på venstre side, og når jeg tenker meg om så var det jo også der jeg hadde en syste som de fant på egguttak. Hadde du syste på venstre side. Kan det være den som slår seg litt vrang og sprenger litt som om den skulle ha vært litt overstimulert.

Klart håper jo på at det er en spier hos oss begge som skaper dette :D :D

Ja, jeg har lurt litt på om det er cysten som har plaget meg nå (den ligger på venstre side ja).. Hadde vondt i natt, så jeg tok paracet for å få sove. I morges ble det bedre, nå kjenner jeg litt kun av og til. Ble redd cysten skulle sprekke!! Men håper jo at det er festing på gang hos oss begge!! :-)

Hurraaaa!!!!!!

Jippi!!!! Gratulerer :) :) :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Gratulerer lille89!!! Og masse god bedring!

Da er egget satt på plass:) spennende tid vi går i møte:) håper det holder seg godt fast;)

Da er egget satt på plass:) spennende tid vi går i møte:) håper det holder seg godt fast;)

Gratulerer kjempe massr som ruger!!
Blir kjempe spennende nå :)

Jeg skal på tidlig ul om 13 dager. Er da 7+3. Det er vel en innvendig ul jeg har da? Å ikke utenpå magen? Bestilte time å sa jeg skulle ha en tidlig ul, og at jeg hadde henvisning selv, men husker ikke om jeg sa hvor langt jeg var på veg, så begynte å tenke på det nå at det hadde vært kjedelig om jeg kommer dit å de kun har til utvendig UL så vi ikke får sett noe :/ bekymrer meg for alt om dagen :D hehe.. Vet dere også om man kan høre å ikke bare se hjertet ved uke 7?

Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des :)

Godt spørsmål ønskegull :) håper noen kan svare deg :)

Merker at jeg begynner å bli litt mer utålmodig nå i kveld. Er jo faktisk kun 4 dager igjen til jeg skal ta blodprøve. Og når jeg tenker slik så har det jo faktisk godt kjempe fort til nå. Egentlig test dag er vel onsdag, men pga påsken har de fremskynet det med en dag :)

Er utrolig spent på om en spire klarer å sette seg i 9 mnd og ikke bare 5 uker!

Godt spørsmål ønskegull :) håper noen kan svare deg :)

Merker at jeg begynner å bli litt mer utålmodig nå i kveld. Er jo faktisk kun 4 dager igjen til jeg skal ta blodprøve. Og når jeg tenker slik så har det jo faktisk godt kjempe fort til nå. Egentlig test dag er vel onsdag, men pga påsken har de fremskynet det med en dag :)

Er utrolig spent på om en spire klarer å sette seg i 9 mnd og ikke bare 5 uker!
Skal du teste før selv?

Back
Topp