Det enslige egget mitt har delt seg bra, så nå har jeg blitt ruger :-D Håper det holder seg der i 9 måneder![]()
Herlig!! Gratulerer masse som ruger!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det enslige egget mitt har delt seg bra, så nå har jeg blitt ruger :-D Håper det holder seg der i 9 måneder![]()
Au! Vondt i magen i dag! Virker som det er venstre eggstokk som får gjennomgå.., og noen ganger tvers over magen. Ikke kjent sånt før, vanskelig å beskrive - smertene kommer liksom takvis.. Er jo bare på rugedag 4. Kan det være festesmerter? Jeg er jo ikke i risikosonen for overstimulering, og ohss vil vel komme tidligere? Eggstokkbetennelse etter uttaket? Huff, håper det ikke er noe farlig.. Burde kanskje ta paracet.., synes faktisk det har blitt værre utover dagen - mer stikking på en måte. Noen med erfaringer?
Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
Fantastisk!!! Gratulerer!Det enslige egget mitt har delt seg bra, så nå har jeg blitt ruger :-D Håper det holder seg der i 9 måneder![]()
Jeg lurte på en ting, for jeg har jo også hatt vondt og murring på venstre side, og når jeg tenker meg om så var det jo også der jeg hadde en syste som de fant på egguttak. Hadde du syste på venstre side. Kan det være den som slår seg litt vrang og sprenger litt som om den skulle ha vært litt overstimulert.
Klart håper jo på at det er en spier hos oss begge som skaper dette![]()
![]()
Jeg er gravidveldig syk og er innlagt men gravid..
Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer så mye!!!Jeg er gravidveldig syk og er innlagt men gravid..
GratulererJeg er gravidveldig syk og er innlagt men gravid..
Jeg er gravidveldig syk og er innlagt men gravid..
Gratulerer så mye, og riktig god bedring. Håper du kommer deg raskt!Jeg er gravidveldig syk og er innlagt men gravid..
Da er egget satt på plassspennende tid vi går i møte
håper det holder seg godt fast
![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Skal du teste før selv?Godt spørsmål ønskegullhåper noen kan svare deg
Merker at jeg begynner å bli litt mer utålmodig nå i kveld. Er jo faktisk kun 4 dager igjen til jeg skal ta blodprøve. Og når jeg tenker slik så har det jo faktisk godt kjempe fort til nå. Egentlig test dag er vel onsdag, men pga påsken har de fremskynet det med en dag
Er utrolig spent på om en spire klarer å sette seg i 9 mnd og ikke bare 5 uker!