Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til!! Spennende! !!Alarmen ringte plutselig på telefonen min nå, tid for EGGLØSNINGSSPRØYTEDer hadde jeg nesten glemt! Så nå er den satt, og endelig en sprøytefri dag i morgen
Den skal jeg nyyte og sove lenge!
Hei damer! Helt ny her inne, og lette lenge for å finne en gruppe som denneSkal ha første uttak nå på mandag på medicus i trheim. Blir første IVF! Gruer meg veeldig.. Tenker på alt som kan gå galt.....
Insett blir onsdag, om det er noen som blr befruktet.. Har 21 folikkler, men "bare" 3 av dem som var "rett" størrelse på siste ul, men håper og få med 3 til som kanskje kommer seg til uttak
Noen andre som holder til hos Medicus her?![]()
Er 23 år, og mannen 31, og "grunnen" til vår barnløshet er manglende/skjelden EL og veldig høy AMH (over 70), så håper at sjansene våre er gode![]()
Velkommen til vår fine gjengHei damer! Helt ny her inne, og lette lenge for å finne en gruppe som denneSkal ha første uttak nå på mandag på medicus i trheim. Blir første IVF! Gruer meg veeldig.. Tenker på alt som kan gå galt.....
Insett blir onsdag, om det er noen som blr befruktet.. Har 21 folikkler, men "bare" 3 av dem som var "rett" størrelse på siste ul, men håper og få med 3 til som kanskje kommer seg til uttak
Er 23 år, og mannen 31, og "grunnen" til vår barnløshet er manglende/skjelden EL og veldig høy AMH (over 70), så håper at sjansene våre er gode![]()
Velkommen!! Masse lykke til med uttak og innsetting. Det går sikkert veldig bra. Spør om masse smertestillende under uttaket, det har jeg gjort og det gikk kjempefint og smertefritt. ;-)Hei damer! Helt ny her inne, og lette lenge for å finne en gruppe som denneSkal ha første uttak nå på mandag på medicus i trheim. Blir første IVF! Gruer meg veeldig.. Tenker på alt som kan gå galt.....
Jeg fikk morfin tabletter, avslappende medisin i form av væske og lokal bedøvelse. I tillegg siden var jeg så våken fikk jeg en sprøyte i magen, men vet ikke hva den var. Da gikk det greit.Tusen takkdet skal jeg gjøre!
Hva slags smertestillende fikk dere egentlig? Tror jeg får noen tabletter+ lokalbedøvelse.