Mars/april

Det fikk jeg også beskjed om. Magen og under navlen. :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Oki:) jeg stakk mer på siden av navlen enn under, men setter den under heretter tenker jeg, så er det hvertfall helt riktig! :)

Sent from my SM-P600 using Tapatalk

Nei:)

Det er bare forseglingen

Det er mye mer enn du tror:) Hvor mye skal du ha pr. dose? Og har du den 1200IU(E?) pakken?

Samme som jeg hadde det. Sitter igjen med halvparten av medisinen. Tror jeg gikk på den i 8-9 dager eller noe:)

Liten oppdatering: Var til ny UL i går tidlig. Var da på stimuleringsdag 18 med kort regime. Det ble vurdert å bryte forsøket på fredag pga manglende respons, men ble besluttet å gi det noen dager til. Hadde ikke så store forventninger, men viste seg at det hadde skjedd litt på venstre ovarium. Har der 3-4 follikler som kan muligens bli noe. Så da prøver vi på egguthenting i morgen. Gruer meg litt siden jeg hadde en del smerter sist. Skal få Paracet og Ketorax sprøyter. Er fremdeles ikke så optimistisk. Hentet ut 16 (!) egg sist og til slutt var det bare to igjen. Hvis vi får ut max 4 stk denne gangen er det stor flaks hvis noen både blir befruktet og utvikler seg som de skal. Forresten blir hvis endometriet ødelagt av så lang stimulering, så det blir uansett frystforsøk i så fall....Wish me luck :p

Masse lykke til!! Krysser fingrene for deg!

Helt færsk hær
Har Egguthenting nu på fredag (14/3-14, IVF)

Hadde kun 2 posa som egna sæ da, så håpe mæ i hjel på at d e egg dær :) første forsøke vårres
Velkommen!:) Og lykke til med uttak:) Har du laget deg dagbok enda? En flott måte å få luftet ut tanker på, og for andre til å bli kjent med deg:)

Oki:) jeg stakk mer på siden av navlen enn under, men setter den under heretter tenker jeg, så er det hvertfall helt riktig! :)

trodde ikke det hadde så mye å si hvor på magen man stakk jeg...med gonal-f stakk jeg alltid på siden...ssyns det er ubehagelig rett under. :)

I mine papirer står det på siden av magen, men høyden skal være under navlen . Så det er ikke rett under selve navlen du skal stikke . Ikke de de sa på samtalen eller som står i papirene . Bare at du ikke må stikke over navle nivå liksom ;)

Så rart at de sier så mue forskjellig på klinikkene. Hos meg sa de at det ikke spilte noen rolle, for systemet ville plukke det opp uansett. Jaja, bedre å være nøyaktig da:)

Helt færsk hær
Har Egguthenting nu på fredag (14/3-14, IVF)

Hadde kun 2 posa som egna sæ da, så håpe mæ i hjel på at d e egg dær :) første forsøke vårres
Velkommen!! Lykke til videre. :-)

1. IVF
--------------
Stimulerer --> 16.02.14
Uttak --> 28.02.14
Ruger på en gullegg, test dato --> 17.03.14

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Dæsken, ja jeg ser vi har litt smått varierende info om hvor å sette sprøyten, men velger å tro det slik Starbucks skriver, at systemet tar det opp uansett :) :) jeg gruuuuuer meg til morgendagens ul, men, det må jo bare ha fint hihi :)

Back
Topp