Åh så kjedelig! Hvordan bestiller man fysisk journal? Du er også på OUS?Fikk ikke beskjed når jeg skulle ha innsett. Fikk se det da jeg bestilte fysisk journal...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh så kjedelig! Hvordan bestiller man fysisk journal? Du er også på OUS?Fikk ikke beskjed når jeg skulle ha innsett. Fikk se det da jeg bestilte fysisk journal...
Jepp! Bestilte det på helsenorge.Åh så kjedelig! Hvordan bestiller man fysisk journal? Du er også på OUS?
Åh skjønner, bestilte du den dag 5 eller kunne den bestilles før? Og hvor lang tid tok det å få den?Jepp! Bestilte det på helsenorge.![]()
Bestilte den en stund etterpå fordi jeg var litt forundret over hvordan kommunikasjonen deres foregikk da jeg fikk veldig lite informasjon. Det tok ikke lang tid etter at de ringte meg, så måtte mannen min signere noe med BankID for at de skulle sende den. Sistnevnte var fordi det omhandlet også informasjon om ham.Åh skjønner, bestilte du den dag 5 eller kunne den bestilles før? Og hvor lang tid tok det å få den?
Åå så gøy at det var info om det. Okei men da får jeg ordne det på søndag, tusen takk for hjelp! Hvor på Helsenorge trykte du for å bestille forresten?Bestilte den en stund etterpå fordi jeg var litt forundret over hvordan kommunikasjonen deres foregikk da jeg fikk veldig lite informasjon. Det tok ikke lang tid etter at de ringte meg, så måtte mannen min signere noe med BankID for at de skulle sende den. Sistnevnte var fordi det omhandlet også informasjon om ham.
Da fikk jeg også se graderingene og hvorfor noen falt fra og på hvilken dag - så sikkert lurt å bestille etter dag 5.![]()
Jeg mener det var her jeg gjorde det. Ok, ganske sikker!Åå så gøy at det var info om det. Okei men da får jeg ordne det på søndag, tusen takk for hjelp! Hvor på Helsenorge trykte du for å bestille forresten?
Betalte du noe for å få den?Jeg mener det var her jeg gjorde det. Ok, ganske sikker!
Tusen takk!!Jeg mener det var her jeg gjorde det. Ok, ganske sikker!
Nei, det tror jeg ikke. Husker ikke helt, om jeg gjorde var det i alle fall veldig lite. Reagerte i så fall ikke på det om jeg gjorde det.Betalte du noe for å få den?
Så synd å høreSom forventet, etter «eksplosjon» blødning i går, så er Hcg i dag falt til 17. Så nå venter jeg på beskjed fra medicus om videre plan.
Trist at det gikk sånn. Men da slipper du å gå rundt i limbo noe mer. Godt at kroppen ordner opp selv. Håper det går bedre med hjelp av Medicus.Som forventet, etter «eksplosjon» blødning i går, så er Hcg i dag falt til 17. Så nå venter jeg på beskjed fra medicus om videre plan.
Som forventet, etter «eksplosjon» blødning i går, så er Hcg i dag falt til 17. Så nå venter jeg på beskjed fra medicus om videre plan.
Så trist å høre, men veldig fint du kan starte med letrozol i dag. Hvordan går det med deg nå? Og blir det innsett denne runden da?Snakket med Medicus. Og jeg starter rett på med Letrozol i dag. Det hjelper jo litt på at jeg ikke må vente en evighet pga påske osv.
Det går greit. Jeg skjønte det jo på onsdag. Så var forberedt. Hadde nok vært litt tøffere hvis jeg ikke kunne begynne rett på ny runde IVF. Om det blir innsett gjenstår å se. Først skal jeg ha UL på mandag for å se om det ser greit ut etter forhøyet hcg, ellers må det avbrytes, og hvis vi kan fortsette må det først være noen egg som kan tas ut, også hele pakka med noen som befruktes og overlever til innsett. Så ja. «Elsker» all den gode usikkerheten som hører med detteSå trist å høre, men veldig fint du kan starte med letrozol i dag. Hvordan går det med deg nå? Og blir det innsett denne runden da?
Så bra. Ja skjønner, håper virkelig det går fint for deg nåDet går greit. Her skjønte det jo på onsdag. Så var forberedt. Hadde nok vært litt tøffere hvis jeg ikke kunne begynne rett på ny runde IVF. Om det blir innsett gjenstår å se. Først skal jeg ha UL på mandag for å se om det ser greit ut etter forhøyet hcg, ellers må det avbrytes, og hvis vi kan fortsette må det først være noen egg som kan tas ut, også hele pakka med noen som befruktes og overlever til innsett. Så ja. «Elsker» all den gode usikkerheten som hører med dette![]()
Du får ikke daglige oppdateringer, men du kan jo spørre når du er på innsett? Du får uansett beskjed om hvor mange som fryses tilslutt. Jeg hadde jo bare tre befruktet og hadde derfor innsett på dag tre. På innsettet sa de at de to andre ville dyrkes videre til dag 5. På dag 6 fikk jeg melding i helsenorge om at 1 hadde utviklet seg videre og var fryst.Vet noen om embryologene på OUS gir beskjed om hvor mange som dør/overlever hver dag frem til dag 5? Eller får jeg bare beskjed når jeg har innsett?
Tusen takk for svar! Så bra jeg får beskjed på innsettsdagen. Det var jo veldig bra at du fikk en på frys, når det var to befruktet!! Håper jeg bare får noen som lever, er jo mest sannsynlig at jeg gjør det, men er så stressaDu får ikke daglige oppdateringer, men du kan jo spørre når du er på innsett? Du får uansett beskjed om hvor mange som fryses tilslutt. Jeg hadde jo bare tre befruktet og hadde derfor innsett på dag tre. På innsettet sa de at de to andre ville dyrkes videre til dag 5. På dag 6 fikk jeg melding i helsenorge om at 1 hadde utviklet seg videre og var fryst.
Å, det var veldig leit å høre. Jeg hadde jo veldig likt forløp i januar. Sender deg en stor klemSom forventet, etter «eksplosjon» blødning i går, så er Hcg i dag falt til 17. Så nå venter jeg på beskjed fra medicus om videre plan.