Mars 2025

13/20 overlevde befruktning. Var ikke det ganske mange som falt fra?
Det vil jeg absolutt ikke si, du fikk mange befruktet! Av våre 26 eggposer fikk vi ut bare fire egg til befrukting hvorav kun ett overlevde til dag 5.

Her skal du absolutt være fornøyd. Nå har du mange på frys :love7

Jeg har fått resept på Albyl-E nå, hvor tidlig begynner dere på blodfortynnende dere som bruker det? Fikk beskjed om å begynne dagen etter innsett, men er det ikke lurt med bra blodsirkulasjon dagen egget skal feste seg?

Jeg har fått resept på Albyl-E nå, hvor tidlig begynner dere på blodfortynnende dere som bruker det? Fikk beskjed om å begynne dagen etter innsett, men er det ikke lurt med bra blodsirkulasjon dagen egget skal feste seg?
Sniker

Startet på innsettsdagen. Skal ikke tas før det, for noen kan visst blø litt av innsett, og da er det uheldig med den medisinen. Så jeg tok pilla rett etter innsett for å være sikker.

Blødningen er sånn rar som den var dagen før jeg fikk positiv test. Blod på papiret etter toalettbesøk, men ikke i truseinnlegget. Fargen er ganske guggen. Blanding av brun og rosa og mørkerød på et vis. Teststreken holder seg foreløpig stabil. Så jeg bare fortsetter å teste da. Får vel etterhvert en pekepinn om de beveger seg oppover eller nedover. Ikke hørt noe fra medicus. Fastlegen skriver bare at hcg er 50, stigende og tyder på fremdeles intakt til graviditet. Jeg vet ikke hvs jeg skal tro i hverken den ene eller andre retningen.

Vedlegg

• IMG_8323.jpeg
    IMG_8323.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 52
Last edited:
Blødningen er sånn rar som den var dagen før jeg fikk positiv test. Blod på papiret etter toalettbesøk, men ikke i truseinnlegget. Fargen er ganske guggen. Blanding av brun og rosa og mørkerød på et vis. Teststreken holder seg foreløpig stabil. Så jeg bare fortsetter å teste da. Får vel etterhvert en pekepinn om de beveger seg oppover eller nedover. Ikke hørt noe fra medicus. Fastlegen skriver bare at hcg er 50, stigende og tyder på fremdeles intakt til graviditet. Jeg vet ikke hav sjef skal tro i hverken den ene eller andre retningen.
Hvilke dpo er du på i dag? :-)

Sniker

Startet på innsettsdagen. Skal ikke tas før det, for noen kan visst blø litt av innsett, og da er det uheldig med den medisinen. Så jeg tok pilla rett etter innsett for å være sikker.
Så bra, tusen takk for svar! Så for meg at det kunne være litt uheldig, kjedelig om egget «blør ut»

Blødningen er sånn rar som den var dagen før jeg fikk positiv test. Blod på papiret etter toalettbesøk, men ikke i truseinnlegget. Fargen er ganske guggen. Blanding av brun og rosa og mørkerød på et vis. Teststreken holder seg foreløpig stabil. Så jeg bare fortsetter å teste da. Får vel etterhvert en pekepinn om de beveger seg oppover eller nedover. Ikke hørt noe fra medicus. Fastlegen skriver bare at hcg er 50, stigende og tyder på fremdeles intakt til graviditet. Jeg vet ikke hvs jeg skal tro i hverken den ene eller andre retningen.
Håper du blir klokere på hva som skjer snart, stressende å ikke vite :crybaby2

Jeg hadde festeblødning første gangen jeg ble gravid, veldig liten greie, mer grumsete. Håper det er noe uskyldig :Heartred

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp