Så bra!!! Da er jeg fornøyd13 befruktet er kjempebra!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra!!! Da er jeg fornøyd13 befruktet er kjempebra!!!
Sniker13/20 overlevde befruktning. Var ikke det ganske mange som falt fra?
Åh tusen takk for svar, da føles det jo veldig bra!!Sniker
13 er kjempebra! Tommelfingelregel sier halvparten befruktes, og halvparten der igjen kan bli blastoer. Statistisk sett altså 25% av eggene man får ut blir blastoer![]()
Uff så trist.. Jeg håper at det kan gå selvom. Hva sier legen?Fått svar på hcg. Den har steget. Men kun til 50. Og det burde jo være 66 eller mer. Så da går vel ikke dette veien.
Det er veldig bra! Selv hadde jeg 9/14 som overlevde befruktning, det endte til slutt 5 blastocyster13/20 overlevde befruktning. Var ikke det ganske mange som falt fra?
Jeg vet ikke enda. Jeg har sendt melding til medicus. De er jo egentlig ikke involvert, men de vil høre svarene uansett siden jeg egentlig skulle starte stimulering hos dem nå.Uff så trist.. Jeg håper at det kan gå selvom. Hva sier legen?
Wow, absolutt stigning!!!!! Spennende.Dagens test. Jeg synes kanskje den er litt mørkere hvis jeg tar på positivhatten. Tar blodprøve så fort jeg kommer på jobb i dag, så kommer forhåpentligvis svaret også ganske fortføler meg helt utafor meg selv i dag.
Det er dessverre umulig å vite. På nettet står det ofte at 1/3 kanskje blir blastoer. Men vi opplevde å bare få en blasto, selv om vi hadde 7 egg som var befruktet.Okei så godt å høre! Vet du hvor mange som typisk klarer seg til dag 5 og hvor mange vi kan få på frys? Er det et gjennomsnitt man kan forberede seg på?
De sier at den skal doble seg fra 48-72 timer, så kanskje ta en ny blodprøve om to dager?Fått svar på hcg. Den har steget. Men kun til 50. Og det burde jo være 66 eller mer. Så da går vel ikke dette veien.
Ja. Får bare høre hva Medicus sier, men med den økningen der vil jeg i teorien trenger 80 timer for dobling, og det er jo utenfor. Men det kan kanskje gå litt i rykk og napp. Uansett greit å tenke det verste kjenner jeg. Og heller bli positivt overrasket.De sier at den skal doble seg fra 48-72 timer, så kanskje ta en ny blodprøve om to dager?![]()
Ja så bra du gjorde det, håper det ordner seg uansett hva det blirJeg vet ikke enda. Jeg har sendt melding til medicus. De er jo egentlig ikke involvert, men de vil høre svarene uansett siden jeg egentlig skulle starte stimulering hos dem nå.
Uff, hva tenker du å gjøre da? Skal du melde ifra om mens eller se an? Hvordan går det med deg?Og der begynte jeg å blø![]()
Jeg aner ikke. Jeg har meldt fra om hcg tallet. Men ikke om blødning. Antar jeg ikke kan begynne med stimulering med Hcg i blodet? Jeg er skikkelig lei meg nå rett og slett. Selv om hjernen fremdeles prøver å lure meg til å prøve å finne halmstrå som gjør at det kan gå bra. Er redd for å ikke få starte rett på stimulering også, for da krasjer neste syklus garantert med påsken, også blir det først syklusen etter påske. Samtidig som jeg kjenner meg helt utladet og ikke aner om jeg orker mer.Uff, hva tenker du å gjøre da? Skal du melde ifra om mens eller se an? Hvordan går det med deg?
Uff skjønner så godt at dette er tungt. Jeg håper bare det løser seg, men skjønner du vil forberede deg på det verste for å beskytte deg littJeg aner ikke. Jeg har meldt fra om hcg tallet. Men ikke om blødning. Antar jeg ikke kan begynne med stimulering med Hcg i blodet? Jeg er skikkelig lei meg nå rett og slett. Selv om hjernen fremdeles prøver å lure meg til å prøve å finne halmstrå som gjør at det kan gå bra. Er redd for å ikke få starte rett på stimulering også, for da krasjer neste syklus garantert med påsken, også blir det først syklusen etter påske. Samtidig som jeg kjenner meg helt utladet og ikke aner om jeg orker mer.
Synes det er så vanskelig å vurdere. Minner om blødningen jeg hadde på fredag, da jeg meldte mens til Medicus. Men mindre rød. Foreløpig.Uff skjønner så godt at dette er tungt. Jeg håper bare det løser seg, men skjønner du vil forberede deg på det verste for å beskytte deg litter det mensenblødning, eller kan det hende det bare er en mellomblødning?
Håper det ikke er noe galt, du får oppdatere herSynes det er så vanskelig å vurdere. Minner om blødningen jeg hadde på fredag, da jeg meldte mens til Medicus. Men mindre rød. Foreløpig.
Ja, håper jo det, men som du sier så forbereder jeg meg på at det ikke går. Litt som beskyttelse. Er veldig godt å kunne «få ut litt tanker her», for selv om jeg har verdens snilleste mann, så han har ingen forutsetninger for å forstå hvordan alle tanker og bekymringer rundt dett er.Håper det ikke er noe galt, du får oppdatere her![]()
Hjelper å få ut litt tanker, er ikke alt mennene forstår neiJa, håper jo det, men som du sier så forbereder jeg meg på at det ikke går. Litt som beskyttelse. Er veldig godt å kunne «få ut litt tanker her», for selv om jeg har verdens snilleste mann, så han har ingen forutsetninger for å forstå hvordan alle tanker og bekymringer rundt dett er.