Mars 2023 ❤

Øverste tatt idag tidlig, og nederste tatt nå i ettermiddag! Kan det være noe på gang tro :wacky:
69608186-6A35-4BC1-AA82-55049D12BFD1.jpeg

Super-negativ. El.test. tok siste letrozol igår og kjenner egentlig ganske godt at det foregår noe i eggstokkene, så håper det går fort :knegg:

Åh så spennende! Gøy med strek. Vi hadde innsett samme dag. Tør ikke teste. Min er sånn clearblue 25mIU test med kryss. Er dette også 25 i sensitivitet?
Spennende. Jeg tester med 10mlU. Og den gir utslag, dog ikke kjempe sterkt. Men sterk nok til at en ikke er i tvil. Og den fra clearblue sier gravid. Når skal du teste?
Jeg begynte allerede på 5. klarte ikke vente lengre :laughing025

Ser det er forskjellig praksis ifht hvordan termin regnes. Noen som har noen meninger om hva som er det mest «vanlige»?

Sender deg masse kjærlighet Lilla1 :Heartred Så forferdelig trist å lese! Jeg fikk svar på blodprøvene mine igjen i går og hadde også under 5. Så kjemisk på meg også denne gangen. Nå krysser vi alle alt vi har for at den siste blastoen er gullegget:Heartred
Takk, og sender masse kjærlighet tilbake:Heartred Det var leit å høre :(
Hvordan blir veien din videre nå?

Spennende. Jeg tester med 10mlU. Og den gir utslag, dog ikke kjempe sterkt. Men sterk nok til at en ikke er i tvil. Og den fra clearblue sier gravid. Når skal du teste?
Jeg begynte allerede på 5. klarte ikke vente lengre :laughing025

Tenkte teste på fredag før jeg tar blodprøve. Jeg tror jeg ikke hadde hatt godt av masse testing. Hvis det er negativt på fredag med clearblue er det vel kjørt da er det 14dpo

Jeg har mennsmurringer og superømme bryst. Sikkert progrestron. Har ingen følelse noen vei på hvor det ender faktisk

14dpo (11dp3dt) i dag. Riksen ringte nettopp og fortalte at hCG var 172! Er ikke det litt lavt?
Forrige gang var den ca samme (165) og endte i MA i uke 8
Jeg hadde 150 i går og Rikse sa at det er bra tall, sykepleier var veldig overrasket at jeg blødde faktisk. Så 172 er jo enda bedre! Gratulerer!

Jeg hadde 150 i går og Rikse sa at det er bra tall, sykepleier var veldig overrasket at jeg blødde faktisk. Så 172 er jo enda bedre! Gratulerer!

Det ligger flere studier der ute. Denne studie ver basert på 16dpo beta.
“The probability of a live birth was reassuring once the day 16 serum β-hCG level was 213 IU/L.”

Tenkte teste på fredag før jeg tar blodprøve. Jeg tror jeg ikke hadde hatt godt av masse testing. Hvis det er negativt på fredag med clearblue er det vel kjørt da er det 14dpo

Jeg har mennsmurringer og superømme bryst. Sikkert progrestron. Har ingen følelse noen vei på hvor det ender faktisk
Krysser fingrene og håper du får en positiv test på fredag ❤️

Det ligger flere studier der ute. Denne studie ver basert på 16dpo beta.
“The probability of a live birth was reassuring once the day 16 serum β-hCG level was 213 IU/L.”
Forresten; når er din første ultralyd? vi er jo nærmest like langt på vei! Blir spennende å følge deg fremover ❤️

Back
Topp