Mars 2023 ❤

Jeg har! Opptil flere ganger. OG - jeg hadde festeblødning da jeg ble gravid med datteren min (et par dråper, bare). Brun farge kan vel bety at blodet er noen dager gammelt? Har egentlig alltid tenkt at dette er et godt tegn, jeg
Masse lykke til i morgen. Blir så spennende! Har trua, basert på det du har beskrevet til nå ❤️
Takk for støtte til alle!!
Er på vei til blodprøven nå :)

Natten var grusomt. Hadde så kraftige murringer i korsryggen igjen at etter 2stk paracet har jeg fortsatt ikke sovet.

Men vi finnet ut av dette snart :)

Men husk som blir nevnt i hver gruppe her inne.. det er ikke en sikker metode å sjekke stigning og iallefall ikke i starten med stimmeltest. Urin konsentrasjonen kan ikke være garantert lik hver dag. Så ikke legg alt for mye i det. :)
Gjelder det gennerelt alle tester, eller helst strimler?

Gjelder det gennerelt alle tester, eller helst strimler?
Det gjelder alle tester som krever tyding av streker :) du har stavtester også med to streker, og joda man kan se om den blir sterkere eller svakere. Men når man har lav HCG så er det veldig vanskelig å avgjøre om det er stigning eller ei. Hvis du visste helt sikkert at urinen har samme konsentrasjon hver eneste dag til samme tid hadde det vært noe annet. Men når den ikke har det, så blir det både gjetting og synsing. Man må gjerne bruke de, men ikke sats alt på at den gir deg et helt korrekt svar ifht stigningen :)

Det gjelder alle tester som krever tyding av streker :) du har stavtester også med to streker, og joda man kan se om den blir sterkere eller svakere. Men når man har lav HCG så er det veldig vanskelig å avgjøre om det er stigning eller ei. Hvis du visste helt sikkert at urinen har samme konsentrasjon hver eneste dag til samme tid hadde det vært noe annet. Men når den ikke har det, så blir det både gjetting og synsing. Man må gjerne bruke de, men ikke sats alt på at den gir deg et helt korrekt svar ifht stigningen :)
Takk ❤️
Positiv test igår kveld. Synlig fra armlengdes avstand og lett å ta bilde av.
Idag er streken der, men knapt synlig og mindre synlig på bilde.

Det som jeg tenker er mest negativt er at stikkingen i lysken som har vært siden dagen etter innsett, er forsvunnet. Og erstattet med murring, og igår kveld et kraftig «stikk» i magen, så nå er jeg mer sår/øm i magen rundt livmoren. Så mistet egentlig håpet bare mtp endringene.

Takk ❤️

Det som jeg tenker er mest negativt er at stikkingen i lysken som har vært siden dagen etter innsett, er forsvunnet. Og erstattet med murring, og igår kveld et kraftig «stikk» i magen, så nå er jeg mer sår/øm i magen rundt livmoren. Så mistet egentlig håpet bare mtp endringene.
Tenker på deg ❤️ mine tester har alltid vært sterkere på kvelden enn på morgenen så freaker ut hver morgen. Kanskje du kan teste på nytt i kveld?
Symptomendring ville jeg ikke lagt så mye i :-) stikk, murring, ingen murring - alt dette kan føre til baby! Hadde masse stikk med baby 1, murring med baby 2 (tok abort i uke 9 for maaange år siden ), og denne gangen ingen murring eller stikk overhodet.
God klem!

Hcg blodprøve i dag på under 5, så da hadde jeg en kjemisk graviditet denne gangen.
Bah, 4 innsett siden september hvor de to første innsettene var negative, en spontanabort og en kjemisk graviditet. Har kun 1 blasto igjen på frys og har virkelig ikke lyst til å gå igjennom enda en stimulering og uttak.
Håper at den siste blastoen er "gullegget"
Sender deg masse kjærlighet Lilla1 :Heartred Så forferdelig trist å lese! Jeg fikk svar på blodprøvene mine igjen i går og hadde også under 5. Så kjemisk på meg også denne gangen. Nå krysser vi alle alt vi har for at den siste blastoen er gullegget:Heartred

Takk ❤️

Det er mange som får bedre streker på ettermiddag en kveld. Å alt det du kjenner kan også være tegn på det motsatte. Ikke gi opp helt enda <3

Ville brukt det til + test ihvertfall og så kanskje vurdert litt behov. Erfaringsmessig blir jeg utrolig trøtt som gravid så kanskje du og blir det!
Skal faktisk være bra for eggkvalitet :)
Ville brukt det til + test ihvertfall og så kanskje vurdert litt behov. Erfaringsmessig blir jeg utrolig trøtt som gravid så kanskje du og blir det!
Skal faktisk være bra for eggkvalitet :)
Jeg håper jeg også blir trøtt som gravid, men problemet mitt er at jeg kan være så sykt sliten at jeg ikke vet forskjell på opp eller ned, men likevel ikke få sove. Håper jo jeg blir trøtt og får sove! De få ukene jeg var gravid i 2019 var jeg ufattelig sliten og trøtt, men likevel ble det våkne netter.. :banghead:

Grunnen til at de ikke kan anbefale det er jo fordi det er forsket for lite på, så da kan de med andre ord ikke si helt sikkert at det er trygt. Ja melatonin blir produsert av kroppen men ikke i de mengdene som du tilfører kroppen ekstra. Den eneste som kan gi deg noe svar her er fastlegen din som kjenner deg og dine behov. :)
Har prøvd alt annet av piller som skal gjøre meg trøtt. Slike medisiner som ikke krever resept funker i alle fall ikke. Jeg tenker jo at det må være fordelaktig for foster at jeg får sove og ikke er helt utmattet og psykisk nede på grunn av søvnmangel? Kan det skade fosteret? Jeg skal prate med legen, å se om vi kommer frem til noe. Jeg går ikle på andre adhd medisiner, for jeg vil gjerne klare meg uten, derfor er behovet for melatonin såpass stort.

Har prøvd alt annet av piller som skal gjøre meg trøtt. Slike medisiner som ikke krever resept funker i alle fall ikke. Jeg tenker jo at det må være fordelaktig for foster at jeg får sove og ikke er helt utmattet og psykisk nede på grunn av søvnmangel? Kan det skade fosteret? Jeg skal prate med legen, å se om vi kommer frem til noe. Jeg går ikle på andre adhd medisiner, for jeg vil gjerne klare meg uten, derfor er behovet for melatonin såpass stort.
Jeg fikk Zyrtec av lege da jeg var gravid forrige gang. Dette fordi jeg sluttet å sove pga bekymring for lav hCG-stigning . Fungerte som bare det!

Nå har jeg ikke fått svaret på blodtesten.
Men fikk stikkinger i livmoren som betyr mensen for meg. Også litt mer rød blod.

Har litt “game over” følelse - at det kommer aldri å fungere for oss.
Å nei… så leit ❤️
Jeg tenker at det ikke er over før det er over, men skjønner jo at du kjenner din egen kropp såpass godt at du har en magefølelse på hva ståa er…
Har du forsøkt tilskuddene som ifølge studier skal forbedre eggkvalitet og IVF-suksessrate?
Lytt til Hubermann Lab (How to optimize fertility for both males and females). Startet med tilskuddene 30 dager før denne IVF-runden så har nok ikke rukket å få noen effekt på meg (oppstart 90 dager før anbefales!) men jeg har ELENDIG eggkvalitet og var desperat nok til å prøve hva som helst. Har tatt Co-Enzyme Q10, Acetyl L-Carnetine og Melatonin + Omega 3. Sluttet etter innsett.
God klem til deg ❤️

OMG!
Hcg ligger på 150, som er jo bra! Er 4+0 i dag.
Men har det sååå vondt i ryggen og magen. Har spist ca 4stk paracet i dag bare å overleve dagen. Blør heldigvis mindre.
Gratulerer!!! ❤️❤️ det var virkelig hyggelig å høre! Spent på blodprøven min i morgen - ligger én dag bak deg i løypa

Back
Topp