Mars 2023 ❤

Uff, så trist å lese. Kan du få ultralyd eller hcg måling for å se hvordan det står til slik at du slipper å lure på det?
Skal ta hcg i dag, også skal jeg be om en imorgen. Fredag blir for dumt for sa går jeg helt til mandag uten å få svar..
Hadde egentlig bestilt privat ul til imorgen, men avbestilte fordi jeg er så motløs. Tror nok jeg plutselig er på sykehuset imorgen for å si det sånn.
 
Skal ta hcg i dag, også skal jeg be om en imorgen. Fredag blir for dumt for sa går jeg helt til mandag uten å få svar..
Hadde egentlig bestilt privat ul til imorgen, men avbestilte fordi jeg er så motløs. Tror nok jeg plutselig er på sykehuset imorgen for å si det sånn.
Ventetiden er grusom, men godt du får svar snart. Stor klem :Heartred
 
Skal ta hcg i dag, også skal jeg be om en imorgen. Fredag blir for dumt for sa går jeg helt til mandag uten å få svar..
Hadde egentlig bestilt privat ul til imorgen, men avbestilte fordi jeg er så motløs. Tror nok jeg plutselig er på sykehuset imorgen for å si det sånn.
Hvordan går det med deg?
 
Leit å lese ❤️ Hvordan går det med deg? Fått tatt ul for å sjekke?
Ser du hadde oppdatert, bare meg som ikke trykket videre til neste side.
Håper det går bra med deg ❤️ og at HCG prøven fra igår viser at det er stigning.
 
Back
Topp