Kjenner det blir mye som skjer i mai nå. Opp til Trondheim i midten av mai pga bursdagsselskap også 2 uker senere opp til Trondheim pga festival med koret mitt. Er typisk hvis innsett skulle bli en av de helgene men må bare ta det som det kommer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjenner det blir mye som skjer i mai nå. Opp til Trondheim i midten av mai pga bursdagsselskap også 2 uker senere opp til Trondheim pga festival med koret mitt. Er typisk hvis innsett skulle bli en av de helgene men må bare ta det som det kommer
Jeg fikk avbruddsblødningen i går, fikk blødning 5 dager etter uttak i nov, altså blødning 22 nov også mensen igjen 27 des, så ultralyd 7,13 og 14 januar, 14 januar fikk jeg påvist eggløsning også da innsett 19 januarVar også redd jeg skulle ende med uttak i mai dersom jeg ikke fikk plass i mars. April ville uansett gått ut pga påske. Heldigvis fikk jeg mars-forsøk og maiplanene kan gå som planlagt! Veit ikke hvor mye kontroller det trengs for et fryseforsøk? Det er kanskje litt mindre enn ved ferskforsøk?
Jeg fikk avbruddsblødningen i går, fikk blødning 5 dager etter uttak i nov, altså blødning 22 nov også mensen igjen 27 des, så ultralyd 7,13 og 14 januar, 14 januar fikk jeg påvist eggløsning også da innsett 19 januar
10 dpo, 5 dager siden innsett fryst blasto.. og her er det håp i sikte
Vis vedlegget 379953
Vis vedlegget 379954
Oj! Se der var det en liten strek, ja! Måtte den klorer seg fast!
Takk! Ja, klor deg fast denne gang
Gratulerer!10 dpo, 5 dager siden innsett fryst blasto.. og her er det håp i sikte
Vis vedlegget 379953
Vis vedlegget 379954
Håper for deg!
Du inspirerer meg til å teste selv, men har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal gjøre. Er så ubesluttsom her! Er 11 dpo med blasto i ferskforsøk så testen min bør jo være positiv nå dersom det har festet seg, men jeg vet ikke om jeg tør å teste helt enda.
Gratulerer!
Takk, krysser fingra og holde pusten litt her.
Ah, nei på ferskforsøk er det jo ovitrelle-fella på veien.. men den tålmodigheten er hva den er og. I alle fall for min del, helt fraværende
har du tenkt til å vente helt til testdato?
Herlighet! Gratulerer så mye! Krysser fingrene for fortsatt utvikling10 dpo, 5 dager siden innsett fryst blasto.. og her er det håp i sikte
Vis vedlegget 379953
Vis vedlegget 379954
Herlighet! Gratulerer så mye! Krysser fingrene for fortsatt utvikling
Ved forrige forsøk hadde jeg bestemt meg for å teste ut Ovitrelle. Testet 8 eller 9 dpo (husker ikke helt sikkert) og da var den ute hos meg.
Jeg har ved begge de tidligere innsettene mine fått en ganske stor blødning 9 dpo. Dette har kommet veldig brått på meg, og jeg føler jeg har blitt snytt for ventetiden fram mot testingen. Begge disse blødningene har vært så store at jeg har skjønt at det ikke har gått bra. Den ene var riktignok kjemisk. Nyter derfor denne ventetiden samtidig som jeg jo veldig gjerne vil vite!
Så glad på dine vegne stick baby stickTusen tusen takk! Det var fin økning på strimmeltest i dag og 1-2 på digital (11dpo)
Jeg kan settes på gravid, det er jeg akkurat nå i alle fall.
Så glad på dine vegne stick baby stick
Testet negativt i dag, testdag er egentlig fredag, men ser det som usannsynlig at den skal være positiv da.
Hadde uttak 24. mars, så tror det blir 13 dpo i dag.Kjenner godt igjen den følelsen. Hvor mange dpo er du i dag?