BatteryBarn
Flørter med forumet
Hvordan føler dere dere dagene/dagen før uttak? Jeg er så oppblåst, og murringer/stikninger hele tiden Kan ikke huske det var sånn sist
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg var helt sykt oppblåst sist. Hadde så sykt vondt på ene siden.. var helt herlig å bli ferdigHvordan føler dere dere dagene/dagen før uttak? Jeg er så oppblåst, og murringer/stikninger hele tiden Kan ikke huske det var sånn sist
Hvordan føler dere dere dagene/dagen før uttak? Jeg er så oppblåst, og murringer/stikninger hele tiden Kan ikke huske det var sånn sist
Har det på samme måten! Var veldig optimistisk rett etter innsett, men nå går jeg omtrent bare og venter på mensen…3 dager siden innsett av fryst blasto, og håper synker samtidig med totalt fravær av symptomer.
Det er alltid sånn altså, lystig og og full av håp ved innsett.. og så daler det. Kan stille klokka etter det
tester i morgen 9 dpo
Har det på samme måten! Var veldig optimistisk rett etter innsett, men nå går jeg omtrent bare og venter på mensen…
Masse lykke til med testing!
Jeg hadde innsett på tirsdag.Æsj.. ja,skulle gjerne hatt den optimisten med meg videre altså den forsvinner så fort på veien.
Hvor mange dager er det siden du hadde innsett?
takk , legger ut oppdatering her i morgen
Jeg heier på deg Gleder meg til oppdateringÆsj.. ja,skulle gjerne hatt den optimisten med meg videre altså den forsvinner så fort på veien.
Hvor mange dager er det siden du hadde innsett?
takk , legger ut oppdatering her i morgen
HeiNår jeg var igang med det som etter 3 år ble min sønn så testet jeg aldri selv. Tok kun blodprøven på testdagen.
Nå på søskenforsøk har jeg testet tidlig selv.
Kjenn litt på hva som føles rett for deg og gjør det
3 dager siden innsett av fryst blasto, og håper synker samtidig med totalt fravær av symptomer.
Det er alltid sånn altså, lystig og og full av håp ved innsett.. og så daler det. Kan stille klokka etter det
tester i morgen 9 dpo
Har du fått testet?
Jeg er 10 dpo i dag etter innsett av blasto og jeg lurer veldig på om jeg også skal teste snart. Ingen symptomer her heller foruten de ømme puppene jeg får av progesteron så jeg har heller ikke helt troa.
Gratulerer!Jeg kan settes på gravid
Gratulerer men du vet ikke om det var 2,3 eller 5 dagers dem fryste ned?Jeg hadde innsett (fryseforsøk) 28/3, testet positivt i dag. Hvordan beregner man termin? Er ikke sikker på hvor mange dager embryoet var før nedfrysning.
Takk Nei Dette er det fjerde egget som blir brukt, og de var fryst ned etter forskjellige dager etter befruktning, så det var vel 3 eller 5 dager ved innsett.Gratulerer men du vet ikke om det var 2,3 eller 5 dagers dem fryste ned?
Gratulerer!Jeg hadde innsett (fryseforsøk) 28/3, testet positivt i dag. Hvordan beregner man termin? Er ikke sikker på hvor mange dager embryoet var før nedfrysning.
Gratulerer Ta utgangspunkt i 2-dagers, så blir du heller positivt overrasket når klinikken forteller deg hva det var. Jeg får 20. desember med todagers.Jeg hadde innsett (fryseforsøk) 28/3, testet positivt i dag. Hvordan beregner man termin? Er ikke sikker på hvor mange dager embryoet var før nedfrysning.