Mars 2022

Hvordan føler dere dere dagene/dagen før uttak? Jeg er så oppblåst, og murringer/stikninger hele tiden:confused: Kan ikke huske det var sånn sist:anyone

3 dager siden innsett av fryst blasto, og håper synker samtidig med totalt fravær av symptomer.
Det er alltid sånn altså, lystig og og full av håp ved innsett.. og så daler det. Kan stille klokka etter det :yuck:

tester i morgen 9 dpo

Hvordan føler dere dere dagene/dagen før uttak? Jeg er så oppblåst, og murringer/stikninger hele tiden:confused: Kan ikke huske det var sånn sist:anyone
Jeg var helt sykt oppblåst sist. Hadde så sykt vondt på ene siden.. var helt herlig å bli ferdig :P

Ja, veldig stinn før sist uttak, var godt å få det overstått :chicken:
Hadde da økt betraktelig i dose

3 dager siden innsett av fryst blasto, og håper synker samtidig med totalt fravær av symptomer.
Det er alltid sånn altså, lystig og og full av håp ved innsett.. og så daler det. Kan stille klokka etter det :yuck:

tester i morgen 9 dpo
Har det på samme måten! Var veldig optimistisk rett etter innsett, men nå går jeg omtrent bare og venter på mensen…

Masse lykke til med testing!

Har det på samme måten! Var veldig optimistisk rett etter innsett, men nå går jeg omtrent bare og venter på mensen…

Masse lykke til med testing!

Æsj.. ja,skulle gjerne hatt den optimisten med meg videre altså:wacky: den forsvinner så fort på veien.
Hvor mange dager er det siden du hadde innsett?

takk :Heartred, legger ut oppdatering her i morgen

Æsj.. ja,skulle gjerne hatt den optimisten med meg videre altså:wacky: den forsvinner så fort på veien.
Hvor mange dager er det siden du hadde innsett?

takk :Heartred, legger ut oppdatering her i morgen
Jeg heier på deg ❤️❤️ Gleder meg til oppdatering ❤️

Når jeg var igang med det som etter 3 år ble min sønn så testet jeg aldri selv. Tok kun blodprøven på testdagen.
Nå på søskenforsøk har jeg testet tidlig selv.
Kjenn litt på hva som føles rett for deg og gjør det :Heartred
Hei
Hvilken søsken forsøk er du på?
Jeg er på starten av første søsken forsøk på riksen☺️

tester i morgen 9 dpo

Har du fått testet? :Heartred

Jeg er 10 dpo i dag etter innsett av blasto og jeg lurer veldig på om jeg også skal teste snart. Ingen symptomer her heller foruten de ømme puppene jeg får av progesteron så jeg har heller ikke helt troa.

Har du fått testet? :Heartred

Jeg er 10 dpo i dag etter innsett av blasto og jeg lurer veldig på om jeg også skal teste snart. Ingen symptomer her heller foruten de ømme puppene jeg får av progesteron så jeg har heller ikke helt troa.

Helt negativt her så langt. Tester igjen i kveld.
Har fått mer murringer, men stoler ikke på det som noe symptom nå.
Krysser fingra for strek for din del:Heartred

Jeg kan settes på gravid:flower

Skriver her siden ingen respons i den andre tråden... Noen her som har måtte vente med oppstart pga cyste?

Jeg hadde innsett (fryseforsøk) 28/3, testet positivt i dag. Hvordan beregner man termin?:p Er ikke sikker på hvor mange dager embryoet var før nedfrysning.

Jeg hadde innsett (fryseforsøk) 28/3, testet positivt i dag. Hvordan beregner man termin?:p Er ikke sikker på hvor mange dager embryoet var før nedfrysning.
Gratulerer ❤️ Ta utgangspunkt i 2-dagers, så blir du heller positivt overrasket når klinikken forteller deg hva det var. Jeg får 20. desember med todagers.

Back
Topp