Det tror jeg. Kan ikke huske å høre noe om det jeg hellerHm.. i skriv og i samtale med sykepleier etter FER er ingen beskjed gitt mht restriksjoner (samleie og karbad)
Da er det bare å leve som normalt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det tror jeg. Kan ikke huske å høre noe om det jeg hellerHm.. i skriv og i samtale med sykepleier etter FER er ingen beskjed gitt mht restriksjoner (samleie og karbad)
Da er det bare å leve som normalt?
Masse lykke tilDa blir det uttak til mandag. Veldig spent…
Ikke så positiv etter dagens ultralyd, men vi får se
Blødning etter uttak er mensen....Jeg hadde jo uttak for en uke siden i dag men ikke innsett (totalfrys) noen som vet ca når man får den såkalte avbruddsblødningen? Sist i nov da jeg hadde totalfrys så tok det 5 dager men kanskje det tar lenger tid? Tenker ikke mensen men den blødningen man får etter uttak om dere skjønner
Jeg fikk beskjed at det var avbruddsblødningBlødning etter uttak er mensen....
Ja. Avbruddsblødning må da være det samme.. den skal komme 14 dager etter EL som blir da uttaksdagen..Jeg fikk beskjed at det var avbruddsblødning
Tenk på det som når man prøver naturlig, har eggløsning og ikke blir gravid, det er jo samme type blødning. Dersom du tok ovitrelle vil de fleste ha vanlig lutealfase, dersom du tok gonapetyl bruker de fleste å få blødning raskere, fordi den ikke inneholder hcg.Jeg fikk beskjed at det var avbruddsblødning
Jeg husker bare da jeg hadde avbrutte forsøk i Porsgrunn og sluttet på lutinus så fikk jeg blødning 2 dager senere men fikk beskjed at dem ikke kalte det for mens, bare en liten blødningJa. Avbruddsblødning må da være det samme.. den skal komme 14 dager etter EL som blir da uttaksdagen..
OkiTenk på det som når man prøver naturlig, har eggløsning og ikke blir gravid, det er jo samme type blødning. Dersom du tok ovitrelle vil de fleste ha vanlig lutealfase, dersom du tok gonapetyl bruker de fleste å få blødning raskere, fordi den ikke inneholder hcg.
Lykke tilEr det på riksen?Da blir det uttak til mandag. Veldig spent…
Ikke så positiv etter dagens ultralyd, men vi får se
Tusen takk! Nei, dette er Porsgrunn Hører du til riksen?Lykke tilEr det på riksen?
Hatt tre forsøk nå å aldri fått en liten blødning før mensen annet enn blødningene etter selve uttaket.Jeg husker bare da jeg hadde avbrutte forsøk i Porsgrunn og sluttet på lutinus så fikk jeg blødning 2 dager senere men fikk beskjed at dem ikke kalte det for mens, bare en liten blødning
Ja jeg er på RiksenTusen takk! Nei, dette er Porsgrunn Hører du til riksen?
Har inntrykk av at det er mange som tester før testdag. Men om det er «unormalt» å vente vet jeg ikke. Jeg har testdag 08.04 og synest det er veldig lenge å vente. Har ikke bestemt meg for om jeg skal teste før eller ikkeMulig teit spørsmål, men er det liksom unormalt å vente med å teste til testdagen? Jeg er litt der at er vel en grunn til at klinikken setter en testdag, men mulig jeg er rar
Når jeg var igang med det som etter 3 år ble min sønn så testet jeg aldri selv. Tok kun blodprøven på testdagen.Mulig teit spørsmål, men er det liksom unormalt å vente med å teste til testdagen? Jeg er litt der at er vel en grunn til at klinikken setter en testdag, men mulig jeg er rar
Ja sist på 17dpo så måtte jeg til fastlegen pga jeg svimte av da jeg sliter med lavt blodtrykk og Hu ville ta hcg prøve så var slik jeg da fant ut at jeg var gravid i januarNår jeg var igang med det som etter 3 år ble min sønn så testet jeg aldri selv. Tok kun blodprøven på testdagen.
Nå på søskenforsøk har jeg testet tidlig selv.
Kjenn litt på hva som føles rett for deg og gjør det