~Mars 2021~

Usj

Jeg har "oppdradd" naboen til å ikke sende datteren over før 10. Eller, nå til dags er ungene 10 år så nå er det mer sånn "ikke vits i å ringe" ;)

Vi har hatt våre runder av å hive på seg litt klær for å åpne døra og si "hun kommer etter frokost"

I dag sov mellomste til over 9, og frokosten er vi egentlig akkurat ferdig med
Ja vi har og en regel kl 10. moren sende melding så fort hun fant ut av att gutten var på vei hit og beklaget seg.

Ungene har vært troll fra de sto opp i dag. Jeg har trøstekjøpt meg overlock :hilarious: Bursdagspresang til meg selv siden jeg har bursdag senere i måneden

Symaskin som kutter og syr samtidig. Spesielt godt egnet til å sy sammen jersey eller andre elastiske stoffer siden den er rask og syr en elastisk søm. Alternativet for faste stoffer er å sy sammen med rettsøm og så sikksakk. Denne maskinen gjør begge delene i en operasjon :D

Symaskin som kutter og syr samtidig. Spesielt godt egnet til å sy sammen jersey eller andre elastiske stoffer siden den er rask og syr en elastisk søm. Alternativet for faste stoffer er å sy sammen med rettsøm og så sikksakk. Denne maskinen gjør begge delene i en operasjon :D
Ahh. Ok. Jeg skjønner.

I dag kjenner jeg på at jeg er drittlei corona. ! Gleder meg til å klemme niesa mi igjen, ikke bare Si hei og levere bursdagsgave på mange m avstand !

Ja syns det. Er ikke mye besøk for tiden.
Nei, lite med det. Min halvvaksinerte onkel er med oss på hyttetur. Han er enslig og eneste som jevnlig har besøkt oss siden mars i fjor. I dag var vi på besøk på hans hytte. Da innså jeg at ungene er helt ute av trening i å være på besøk :bag: Trenger tilvenning igjen når ting åpner opp!

Pappa trengte ikke å stråle hodet, hvertfall ikke foreløpig. Det må jo bety at de har fått det aller meste av svulsten :happy: dog må han inn og stråle spredningen i ribbein da han har fått mye smerter der også..

Tryna skikkelig i dag. Vondt på «sidefleske», men går nå greit :p

Back
Topp