~Mars 2021~

Det høres jo unektelig spesielt ut å bare gi til random venner. Veldig ugreit. Bra faren din sa ifra!
Det er ikke greit i det hele tatt :wideyed: stemora mi var hos den frisøren, det var hun som selv fortalte at hun var blitt tilbudt. Kan tro min stemor fløy i taket :p

Regner med at det da går på ferien man har tilgjengelig :) 5.ferieuka vet jeg ikke når jeg skal ta enda, får lov å spare den til utpå året i tilfelle jeg trenger den i forbindelse med pappa :)
Ingen aning og brur meg ikke heller, bare tenker det er fint de kan få fri jeg :)

Vært en slik dag i dag.
Rygg, nakke og bekken har vært et så helvete at jeg ikke har vist hvor jeg skulle gjøre av meg :(

God morgen
Kengubsrnet overnatter hos en kompis , han dro etter vi så film i går , mannen skal en tur fysisk på jobb, så jeg blir alene hjemme noen timer :D

God morgen.

Sløv morgen.
Mannen jobber men ikke sånn intenst, han tok en runde og godkjente faktura for betaling fra mobilen, leser epost der han ligger, og spiser bok frokost sammen med oss andre før han setter seg på loftet.

Jeg skal jobbe litt jeg også etter frokost, noe jeg glemte å gjøre på fredag samt sjekke opp om det har kommet noe ang en problemstilling jeg må få løst helst før april, deretter skal jeg ta påskehandlelen, utstyrt med en pose med munnbind og håndsprit i veska så skal vel det gå bra. Få i hus mat til påske og kanskje stikke nedom jobb og hente påskeegget mitt fra arbeidsgiver, stikke innom sybutikken og se om jeg finner meg ei god saks og en pakke litt store Sikkerhetsnåler. Aller helst skulle jeg hatt rulleskøyter til mellomste også men det er ikke på lager enda desverre. Jeg hadde håpet det.

Været er kjipt, påska er kjip, men vi gjør så godt vi kan

Prøver å våkne litt mer her. Kaffekopp nr. 3 nå. Må få pakket ferdig. Så kjører vi.

Roooooolig morgen.

Vaskemaskina er igang, mannen er igang på loftet, jeg surrer rundt og jobber meg sakte men sikkert mot frokost, men slett ikke bestemt meg for hva, eller gjort så mye annet enn å sette på kaffien og ellers litt forefallende rydding og organsiering.

Slo på pc for å se om jeg bare kan smette raskt igjennom det jeg må på jobb

God morgen!

Her går snart turen til dyrlegen med katten. Det er så mange ukastrerte hannkatter rundt her og jeg vil ikke ha kattunger, så da må ho fikses :)

Endelig kommer det fikseperson til vaskemaskin. Den røk når eg ble operert, 17.3, så på tide no. Ungene kommer i dag og i morgen kommer fikseperson:D Snart klar til påske:)

Back
Topp