Autsj. Greit å få klarhet i det så dere kan planleggeDer kom min skattemelding også gitt. 5700,- i smell. Så vi er skyldig 13700,- tilsammen ca.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Autsj. Greit å få klarhet i det så dere kan planleggeDer kom min skattemelding også gitt. 5700,- i smell. Så vi er skyldig 13700,- tilsammen ca.
OkeiMannen fikk ca 2.500,- i baksmell så vi skylder kr 7.500,-
JeppAutsj. Greit å få klarhet i det så dere kan planlegge
Så bra du time fikk raskt. Skjønner godt det er vanskelig å komme i gang når følelsen ikke er tilbake
Så det er ikkje noko nytt
Så braDa har jeg fått Skattemeldingen. Den må nok endres litt på, men ellers ser det ut til at jeg får igjen.
Da var det jammen på tide med operasjon!Eg har vert slik siden 08Så det er ikkje noko nytt
![]()
Hhahaha hvor får man kjøpt de?
JaSå bra
Da var det jammen på tide med operasjon!
Ah, ja, da misforstår jeg. Trodde du hadde hatt fødselskade siden 2008. Svarer står fremdeles når siste fødsel var i 2012. Skjønner at mye kan gå seg til et par år etter fødsel. Det er mer enn et par år siden 2012.Du misforstår. Eg har hatt 4 ryggoperasjoner i 08 og ein siste i 17. Operasjon for ein uke siden, var ein fødselsskade etter siste fødsel i 2012. Ryggen min gjer at eg er nummen i underliv og klarer ikkje gjøre knipeøvelser.
Ah, ja, da misforstår jeg. Trodde du hadde hatt fødselskade siden 2008. Svarer står fremdeles når siste fødsel var i 2012. Skjønner at mye kan gå seg til et par år etter fødsel. Det er mer enn et par år siden 2012.
Håper operasjonen har hjulpet og at fysio kan bistå med øvelser som hjelper enda mer![]()
Hehe. Har en eldstemann også her som elsker slike ting. Så han hadde blitt noe fornærmet om han ikke hadde blitt spurt med på slike ting.Sånn mamma datter shopping spa kveldsmiddag ute![]()
Haha. Såpass ja.Håper du har mer hell det enn oss. Nå har jeg gledet meg til stilling til sommertid i flere uker allerede![]()
Mine er så kjapt inn i gamle rutiner igjen, så blir nok ikke noen forandring her bortsett fra første morraen. Jeg bor på landet, så jeg bruker sjeldent munnbind. Munnbindene mine ligger i bilen, bruker det kanskje to-tre ganger i uka. Så jeg er ganske heldig med den biten.Vi har hytte uten vann og strøm, med obligatorisk 1 km skitur i oppoverbakke for å komme frem
Til gjengjeld : det blir en uke uten munnbind og avstandsregler. Det trenger vi! (ingen smittevernsregler brutt, nærmeste nabo er en mil unna)
Sol, varme og bading i sjøen er deilig det også. Og ferdig mat på restauranter. Italia hadde vært fint. Skulle vært der august i fjor.
Jeg tror jeg måtte gått for en mor sønn date først. Ikke pokker om guttungen som er eldst ville akseptert at jeg tok med lillesøster.Hehe. Har en eldstemann også her som elsker slike ting. Så han hadde blitt noe fornærmet om han ikke hadde blitt spurt med på slike ting.
Italia er ikke dyrt. Helt standard? Jeg har vært der før og elsket det. Har øvd på italiensk på duolingo i ett år nåJeg bor på landet, så jeg bruker sjeldent munnbind. Munnbindene mine ligger i bilen, bruker det kanskje to-tre ganger i uka. Så jeg er ganske heldig med den biten.
Italia ja. Er ikke det ett nokså dyrt land å feriere i? Sånn med at maten koster en del i forhold til enkelte andre land. Men må jo være fantastisk å oppleve Italia.