~Mars 2021~

Glømmer aldrig i 2009 da jeg fikk igjen 62000 :p
Herlige penger når vi nettop hadde kjøpt hus

Gleder meg til kvelden og legge meg.
Er så sliten siden jeg begynnte ha så mye vondt i hode:(

Da var det jammen på tide med operasjon!

Du misforstår. Eg har hatt 4 ryggoperasjoner i 08 og ein siste i 17. Operasjon for ein uke siden, var ein fødselsskade etter siste fødsel i 2012. Ryggen min gjer at eg er nummen i underliv og klarer ikkje gjøre knipeøvelser.

Du misforstår. Eg har hatt 4 ryggoperasjoner i 08 og ein siste i 17. Operasjon for ein uke siden, var ein fødselsskade etter siste fødsel i 2012. Ryggen min gjer at eg er nummen i underliv og klarer ikkje gjøre knipeøvelser.
Ah, ja, da misforstår jeg. Trodde du hadde hatt fødselskade siden 2008. Svarer står fremdeles når siste fødsel var i 2012. Skjønner at mye kan gå seg til et par år etter fødsel. Det er mer enn et par år siden 2012.

Håper operasjonen har hjulpet og at fysio kan bistå med øvelser som hjelper enda mer ❤️

Ah, ja, da misforstår jeg. Trodde du hadde hatt fødselskade siden 2008. Svarer står fremdeles når siste fødsel var i 2012. Skjønner at mye kan gå seg til et par år etter fødsel. Det er mer enn et par år siden 2012.

Håper operasjonen har hjulpet og at fysio kan bistå med øvelser som hjelper enda mer ❤️

Tusen takk:)

Vi har hytte uten vann og strøm, med obligatorisk 1 km skitur i oppoverbakke for å komme frem :hilarious:

Til gjengjeld : det blir en uke uten munnbind og avstandsregler. Det trenger vi! (ingen smittevernsregler brutt, nærmeste nabo er en mil unna :p)

Sol, varme og bading i sjøen er deilig det også. Og ferdig mat på restauranter. Italia hadde vært fint. Skulle vært der august i fjor.
Jeg bor på landet, så jeg bruker sjeldent munnbind. Munnbindene mine ligger i bilen, bruker det kanskje to-tre ganger i uka. Så jeg er ganske heldig med den biten. :cool:

Italia ja. Er ikke det ett nokså dyrt land å feriere i? Sånn med at maten koster en del i forhold til enkelte andre land. Men må jo være fantastisk å oppleve Italia.

Hehe. Har en eldstemann også her som elsker slike ting. Så han hadde blitt noe fornærmet om han ikke hadde blitt spurt med på slike ting.
Jeg tror jeg måtte gått for en mor sønn date først. Ikke pokker om guttungen som er eldst ville akseptert at jeg tok med lillesøster.

Jeg bor på landet, så jeg bruker sjeldent munnbind. Munnbindene mine ligger i bilen, bruker det kanskje to-tre ganger i uka. Så jeg er ganske heldig med den biten. :cool:

Italia ja. Er ikke det ett nokså dyrt land å feriere i? Sånn med at maten koster en del i forhold til enkelte andre land. Men må jo være fantastisk å oppleve Italia.
Italia er ikke dyrt. Helt standard? Jeg har vært der før og elsket det. Har øvd på italiensk på duolingo i ett år nå :p

Sitter og vurderer å flytte.
Har funnet en enebolig som er ganske stor, vi har råd til og ligger nærmere skolen slik at ungene slipper å ta skolebussen

Våkna i 3 tida i natt eg. Kroppen min tåler visst ikkje å vere sjukemeldt, eg har for mykje energi:smiley-bounce016

Back
Topp