~Mars 2021~

Jeg har begynt å lure på om påsken vil bli mer lik fjorårets enn hva det har vært lagt opp til, restriksjonsmessig. Tror egentlig ikke på noe hytteforbud, men er der at jeg ikke tar det for gitt før påsken er her. Ble usikker av at dagens standard-pressekonferanse ble skjøvet til i kveld. Både vi og hytta er i Viken, men knapt smitte noen av stedene.
Blir spennende å se

Usj, verste følelsen til morgenen. Våknet av alarmen 07.15 (jepp, ungene sov til da:D), og fikk det for meg at "shit, jeg skal på jobb 07.30". Hjertet i halsen et øyeblikk før jeg innså at jeg hadde fri:hilarious:

Vært og besøkt pappa før han skulle på stråling :Heartred han sitter kun i godstolen utenom turene på badet og på kjøkkenet, da funker det med 1g paracet x 4 :sorry:

Jeg skjønner jo at de utsatte den fordi de trenger mer tid. Men, altså. Jeg er jo ikke hjemme da! Jeg er på korpsøving. Jeg spiller ikke. Men ungene har pause fra 1815 og jeg skal passe på at de ikke blander seg i for stor grad

Jeg skjønner jo at de utsatte den fordi de trenger mer tid. Men, altså. Jeg er jo ikke hjemme da! Jeg er på korpsøving. Jeg spiller ikke. Men ungene har pause fra 1815 og jeg skal passe på at de ikke blander seg i for stor grad

Dei burde spurt deg først:hilarious:

Dei burde spurt deg først:hilarious:
Ikke sant? Jeg har jo tross alt trofast sett hver en eneste en, noen ganger pauset sendingen fordi telefonen ringer eller noe sånn. Men jeg har sett dem. Så de burde tatt hensyn til at ikke alle fritidsaktivitetene er avlyst!!!!

Eller. Så får jeg bare tilpasse meg ;)

Jeg er hjemme kl 18, så da kan jeg jo se den

Ikke sant? Jeg har jo tross alt trofast sett hver en eneste en, noen ganger pauset sendingen fordi telefonen ringer eller noe sånn. Men jeg har sett dem. Så de burde tatt hensyn til at ikke alle fritidsaktivitetene er avlyst!!!!

Eller. Så får jeg bare tilpasse meg ;)

Ja du får sende mail til Erna:D

Disse nye tiltakene, gjelder det hovedsaklig ved påske eller hvor lenge er det snakk om? Maks to personer på besøk i private hjem, dvs to faste personer?
Så både jeg, min bror og min søster må bli enige om hvem av oss som kan besøke pappa? :arghh:

Back
Topp