~Mars 2021~

Steker bananlapper nå, om en halvtime må jeg vekke eldste. Levering i barnehagen etter det. En gang etter ni kommer jeg meg vel på jobb. Vanligvis hadde jeg vært på kontoret i en halvtime :hilarious:
Hadde jeg bare vært halvparten så effektiv altså :hilarious: men, har omsider stått opp og satt på en klesvask :happy: skal snart ut å gå på tur med ei god venninne :)

God morgen, evt. god natt for min del. Snart iallefall. Må spise litt og få i gang oppvaskmaskinen. Veldig rolig vakt i natt:)

Hjemmekontor er ikke bra for matrytmen min.

Fast rutine i flere år er at jeg kommer på kontoret, slår på pc, går og lager frokost mens den logger på, og spiser ved pulten mens jeg går gjennom mailene.

Vel, hjemmekontor. Trykker på pc så den slår seg på mens jeg rydder av bordet etter ungenes frokost, jeg går jo forbi den der den står på enden av spisebordet. Logger meg på, der smatt det inn et par meldinger jeg må se på, også var det det rennet av eposter ja, også ringer telefonen også... ja, sannelig, på tide med lunsj.

NÅ har jeg i det minste spist, klokka er allere de 12, det er ikke snart pressekonferanse liekvel så jeg får fortsette med det jeg har åg gjøre, dagen går fort.

Jeg har begynt å lure på om påsken vil bli mer lik fjorårets enn hva det har vært lagt opp til, restriksjonsmessig. Tror egentlig ikke på noe hytteforbud, men er der at jeg ikke tar det for gitt før påsken er her. Ble usikker av at dagens standard-pressekonferanse ble skjøvet til i kveld. Både vi og hytta er i Viken, men knapt smitte noen av stedene.

Hjemmekontor er ikke bra for matrytmen min.

Fast rutine i flere år er at jeg kommer på kontoret, slår på pc, går og lager frokost mens den logger på, og spiser ved pulten mens jeg går gjennom mailene.

Vel, hjemmekontor. Trykker på pc så den slår seg på mens jeg rydder av bordet etter ungenes frokost, jeg går jo forbi den der den står på enden av spisebordet. Logger meg på, der smatt det inn et par meldinger jeg må se på, også var det det rennet av eposter ja, også ringer telefonen også... ja, sannelig, på tide med lunsj.

NÅ har jeg i det minste spist, klokka er allere de 12, det er ikke snart pressekonferanse liekvel så jeg får fortsette med det jeg har åg gjøre, dagen går fort.
Usjda! Mat er viktig. :)
Jeg blir helt ødelagt uten frokost, og kan i hvert fall ikke gjøre noe fornuftig jobbrelatert.

Usjda! Mat er viktig. :)
Jeg blir helt ødelagt uten frokost, og kan i hvert fall ikke gjøre noe fornuftig jobbrelatert.

Normalt sett ikke jeg heller. På kontoret merker jeg det dersom jeg glemmer å lage mat. På hjemmekontor... så staper jeg i meg et par sjokoladebiter og fortsetter.

Må få rutine på å spise frokost. Orker ikke spise sammen med ungene, da lager jeg frokost til dem også smører jeg matpakker mens de spiser. Men jeg må spise når jeg har levert i bhg.

Hjelper jo ikke at jeg deler hjemmekontor med en mann som slett ikke synes frokost er en nødvendighet, han drikker kaffi han, og å spise på denne tiden her er egentlig tidig nok, han spiser tidvis ikke før middag. Sånn er ikke jeg skrudd sammen.

Menneh, har folk to tomme halvliterflasker liggendes i huset?

Vi har.... en del 0,9 (fun light) og 1,5 liter, men 0,5?

Guttugen skal ha med to tomme 0,5 liter til gymmen i morgen, så jeg antar at å ha med 0,9 ikke er så populærtm, det blir vel tyngre vekter på ham da. Så vi må finne/skaffe 0,5 liter.... ser for meg at det blir 0,5 liter solo på mellomste og meg til middagen i dag da... så han kan få flaskene til gym i morgen.

Back
Topp