~Mars 2021~

:eek: Høres ut som noe ungene mine kan finne på! Håper det ikke ser for ille ut. Blir det for ille går du kjøre hodeplagg på alle bildene i år :p
Hun har hatt så fine krøller og håret har endelig begynt å få litt lengde. Så jeg ble litt lei meg, men samtidig måtte jeg gå litt unna for å skjule latteren :p
Hun ser ut som et lykketroll, håret står til værs nå når det er kortere. Spart igjen litt av håret bak slik at det blir en tynn hestehale, den tenker jeg at ryker :p

Vedlegg

• IMG_20210320_084431.jpg
    IMG_20210320_084431.jpg
    29,9 KB · Visninger: 17
  • IMG_20210320_084513.jpg
    IMG_20210320_084513.jpg
    23,3 KB · Visninger: 17
Hun har hatt så fine krøller og håret har endelig begynt å få litt lengde. Så jeg ble litt lei meg, men samtidig måtte jeg gå litt unna for å skjule latteren :p
Hun ser ut som et lykketroll, håret står til værs nå når det er kortere. Spart igjen litt av håret bak slik at det blir en tynn hestehale, den tenker jeg at ryker :p
Skjønner skuffelsen. Sikker på at hun blir et skjønt, lite lykketroll!

Med så mange sykemeldte blir det vanskelig med rødt nivå. Kommer selvfølgelig an på hvor faste vikaren er. Ene vikaren her har vært i barnehagen 100% i minst to år. Hun regner ingen av oss som vikar.

Målet her er at ingen kohort blir stående uten en trygg omsorgsperson barna kjenner. Da stenger de heller. Eventuelt reduserer åpningstiden.
Vi har faste vikarer heldigvis , vi har aldri noen helt nye lenger

Haha skal kanskje ikke le. Men så herlig. Har måtte hatt reddeaksjon hos frisør her engang og

Wææææ, stod opp, gikk inn til ungene som herjet og finner mye hårdotter på frøknas rom. Hun og minsten hadde visst fått til å klippe henne :arghh::bag:
Uff får hoppes de ikke har klippet av før mye. her har aldri mine funnet på å klippe hverandre eller seg selv

Mannen er på jobb. Vi har fått spist frukost . Jeg har brett klær og satt på en maskin til vask. 8 åringen har tatt ut av oppvaskmaskinen :) og satt in etter frukost nå leker mine 3 små i sammen men jeg satte meg ned før en ny kaffi kopp:)

Back
Topp