~Mars 2021~

Jeg er helt avhengig av Hoka pga den gode dempingen. Første gangen jeg prøvde dem var det som å fly avgårde. For meg med dårlig rygg har de vært en super oppdagelse. Har både vanlige joggesko, som jeg bruker ute i det daglige, joggesko til trening, sandaler og fjellsko.

Fargene på joggeskoene har vel gjerne sammenheng med hvilken modell det er (og dermed hvor mye demping det er).
Oki:) fjellskoene har jeg ikke erfaring med. Manuellterapeuten jeg gikk til tidligere skrøt voldsomt av joggeskoene , derfor jeg kjøpte meg et par selv:)
Hvordan er de i størrelsen? Alt av butikker er stengt her så må kjøpe på nett

Ooops. Jeg har ikke sett på min ennå en gang.
Bankid på mobil funker ikke på min telefon, så alt slikt er pes og utsettes. ("Er jo egentlig ikke veldig pes da, meeeen ...)
Min er ikke klar enda, så jeg må vente litt til

Igår fredags kveld sovne jeg kl 21:50:p ikveld får jeg ikke sove . Andre her inne på en lørdags kveld :p

Må trø til og begynne lage frukost til barnen før de begynner lage ting :p blir vel en bombe på kjøkken .

God morgen.

Mannen har gått opp og begynt på frokosten, så jeg får vel stå opp. Minstemor mener i alle fall at vi må kle på oss når pappa har begynt på maten, så jeg får vel følge opp.

Ingen klare planer for dagen utover å få med meg pressekonferansen fra Ålesund kl 14, mutant-korona-utbrudd så de kommer med tiltak som trer i kraft fra midtnatt. Jeg bor i nabokommunen, både jeg og mannen jobber i Ålesund, mine foreldre bor der. Ikke et eneste tilfelle i vår kommune enda, helt rart med tanke på de tette båndene mellom kommunene, folk har jobb, familie og venner på tvers av grensen. Men det påvirker fort oss hva enn de finner på, så jeg vil få med meg den.

Back
Topp