Definitivt bling! Hvilket merke er det? Vet du om de er gode å gå med?Vis vedlegget 351484 Bestilte meg disse . Når man elsker bling, klarte jeg ikke la være![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Definitivt bling! Hvilket merke er det? Vet du om de er gode å gå med?Vis vedlegget 351484 Bestilte meg disse . Når man elsker bling, klarte jeg ikke la være![]()
Oh kule, hvor er de kjøpt?Vis vedlegget 351484 Bestilte meg disse . Når man elsker bling, klarte jeg ikke la være![]()
Takk, er så koselig å gi bortFlink du erkoselig å gi vekk
jeg må få fikset selv . Mangler alt. Finner ikke eggene fra i fjor
https://www.zalando.no/blue-by-betsey-johnson/ Aner ikke hvordan de er å gå med, ikke kjennskap til merkeDefinitivt bling! Hvilket merke er det? Vet du om de er gode å gå med?
ZalandoOh kule, hvor er de kjøpt?
Du må oppdatere når du har prøvd de. Stilige er de uansetthttps://www.zalando.no/blue-by-betsey-johnson/ Aner ikke hvordan de er å gå med, ikke kjennskap til merke![]()
Det skal jeg gjøreDu må oppdatere når du har prøvd de. Stilige er de uansett
Nei tror særdeles få er det. :/Jeg er ikke spesielt heldig med tidspunkt for disse nedstengningene ..
Altfor lenge? XDSovnet sammen med baby. Ble vekket av mannen for en time siden. «Middagen er ferdig, og forresten – Høie har stengt ned hele Viken.» Hvor lenge sov jeg, liksom? Mindfuck.
Hahhaa så finMå le. S var fortvilet i dag. Hun hadde blitt spurt av en gutt i dag om de skulle være kjæreste. Men hun har jo kjæreste. Mamma tror du han blir lei seg5 år
Brgynner på skolen til høsten. Veldig søtt da.
Så kjedeligt nå nær smitte er i skoler.Og da var enda flere ved skolen til barna bekreftet smittet.
Riktignok ikke på samme trinn som barna våre denne gang
Alt før lenge du missa hela Høie sin taleSovnet sammen med baby. Ble vekket av mannen for en time siden. «Middagen er ferdig, og forresten – Høie har stengt ned hele Viken.» Hvor lenge sov jeg, liksom? Mindfuck.