Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet, og nei, blir bare tre måneder. Etter en totalvurdering valgte vi likevel å kjøpe nå.
Ikke minst fordi vi kom over det vi følte var et godt kjøp i nærheten (3k for Fjellpulken, Voksi-pose og skinnfell), og så er det vel så mye et kjøp for framtiden.
Likevel, den vil være praktisk på den siste veiløse stubben til hytta (ca 10-15 min å gå), enten for baby eller ting og tang. I tillegg så går vi på truger, eier ikke ski. Så om vi går oss en tur vil ristingen/slagene være mindre intens enn ved skigåing (innbiller jeg meg), og lange turer er uansett uaktuelt per nå.
Å legen min var syk... så da skulle jeg få videosamtale i steden , den skulle begynt for 30 min siden..
Det var veldig bra, flink du erHah, jeg går raskere. 3,4 km på 39 minutter. Ikke verst for en lating som meg!
Det høres veldig riktig ut.Fått to øvelser for å gjøre hjemme hver dag. Begynner i det små og bygger opp. Dette skal bli bra.
Helt klartKjedelig å vente. Bedre å vente hjemme enn på venteværelset da
Gleder meg til jeg får fikset sykkelenDet var veldig bra, flink du er![]()
Alltid sånn , ble 1 t og 5 min etter egentlig timeOi da, det var ikke helt lett å få til
Hehe ja. Ser jo at jeg får resultater på gåing, selv om vekten foreløpig står stille..Det høres veldig riktig ut.
Viktig å begynne i det små slik at man ikke overbelaster og sakte men sikkert bygge seg opp.
NB: Det kan være avhengighetsskapende å se og føle man får resultater![]()
Hehe ja. Ser jo at jeg får resultater på gåing, selv om vekten foreløpig står stille..
Kan gå lenger f eks, nå er jeg på vei hjemover.
Ja, er jo det. Skulle gjerne gått ned en ca 10 kg, men det får ta den tiden det tar. Jeg orker å gå lengre, blir ikke like sliten. Og det er definitivt en start.Det å merke det på formen er jo veldig flott. Vekta er nå så som så, men det å orke mer er jo veldig fint.
Det første som er viktig er å komme i bedre form.Ja, er jo det. Skulle gjerne gått ned en ca 10 kg, men det får ta den tiden det tar. Jeg orker å gå lengre, blir ikke like sliten. Og det er definitivt en start.
Ja, er jo det. Skulle gjerne gått ned en ca 10 kg, men det får ta den tiden det tar. Jeg orker å gå lengre, blir ikke like sliten. Og det er definitivt en start.
Vekten får ta den tiden det tar. Vil heller gå ned sakte enn veldig raskt. Sunnere for kroppen.Det første som er viktig er å komme i bedre form.
Når du kommer i bedre for klarer du mer og vekten kommer smått og send
DefinitivtDet tar den tiden det tar, men det at du orker mer er absolutt et stort skritt i rett retning!
Hvor går turen i så fall?Minner meg på at vi må finne frem meiene til sykkelvognen så den kan gjøres om til Pulk. Har utsatt det litt. Er ennå ikke overbevist om at vi får lov å reise
HallingdalHvor går turen i så fall?